Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 24, 2013, 11:23:27 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Usein käydyt keskustelut (UKK) (Often repeated discussions, mostly Finnish)
| | |-+  Mielipiteesi Animesta
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 27 Print
Author Topic: Mielipiteesi Animesta  (Read 18440 times)
Dante
Guest
« Reply #15 on: October 19, 2005, 08:16:45 PM »

Eiköhän se Niilo tiedä nämä asiat paremmin kuin 12-vuotias lapsi. Niilo on tehnyt asiasta tieteellisiä tutkimuksia, ja havainnut sen. Niilo ei tosiaankaan joudu helvettiin!

Anime nyt vaan on selkeästi joulupukillista.
niin tai te olette vaan yksinkertasia tekopyhiä taantumuksellisia paskoja.
Ad Hominem  

Lord Raven
Niiloistinen Suurinkvisiittori ja Kielipoliisipäällikkö
tai suurpaskiainen.
Ad Hominem
Muuhun Otaku-lahkolaiset eivät tunnetusti pystykään.

Lord Raven
Niiloistinen Suurinkvisiittori ja Kielipoliisipäällikkö
Tuo oli loukkaus, minuakin kohtaan.
LordRaven
Mostly Harmless
**

Christianity: 43

« Reply #16 on: October 20, 2005, 08:57:19 AM »

Kyse ei ole loukkauksesta vaan faktasta.
Mikäli selaat hieman näiden animea palvovien Otaku-lahkolaisten hyökkäyksiä Herramme ja Laardimme OIkeita MIelipiteitä vastaan niin huomaat että he eivät ole toistaiseksi kyenneet muuhun kuin Ad Hominem -argumentteihin

Lord Raven
Niiloistinen Suurinkvisiittori

Niilo Paasivirta is not Politically Correct. He is just Correct. Always.
Dante
Guest
« Reply #17 on: October 20, 2005, 10:21:07 AM »

Kyse ei ole loukkauksesta vaan faktasta.
Mikäli selaat hieman näiden animea palvovien Otaku-lahkolaisten hyökkäyksiä Herramme ja Laardimme OIkeita MIelipiteitä vastaan niin huomaat että he eivät ole toistaiseksi kyenneet muuhun kuin Ad Hominem -argumentteihin

Lord Raven
Yksi: Kyseessä ei ole mikään yhtenäinen lahko tai kultti, vaikka te epätoivoisesti koitatte niin uskotella. Otakulla tarkoitetaan henkilöä joka tykkää animesta ja mangasta. He kyllä tietävät enemmän animesta kuin yksikään teistä tekopyhistä luusereista, joilla ei ole muuta sisältöä elämälleen kuin uskonto.

Kaksi: Itse ärsytätte meitä. Oikeat mielipiteenne ovat niin hyökkääviä, että ei ihme jos toiset ärsyyntyvät.

LordRaven
Mostly Harmless
**

« Reply #18 on: October 20, 2005, 10:41:08 AM »

Yksi: Kyseessä ei ole mikään yhtenäinen lahko tai kultti, vaikka te epätoivoisesti koitatte niin uskotella. Otakulla tarkoitetaan henkilöä joka tykkää animesta ja mangasta. He kyllä tietävät enemmän animesta kuin yksikään teistä tekopyhistä luusereista, joilla ei ole muuta sisältöä elämälleen kuin uskonto.

Kaksi: Itse ärsytätte meitä. Oikeat mielipiteenne ovat niin hyökkääviä, että ei ihme jos toiset ärsyyntyvät.
Yksi: Kyseessä ei ole mikään yhtenäinen lahko tai kultti, vaikka te epätoivoisesti koitatte niin uskotella.
Kyseessä on siis hajanainen kultti.

He kyllä tietävät enemmän animesta kuin yksikään teistä tekopyhistä luusereista, joilla ei ole muuta sisältöä elämälleen kuin uskonto.
Ilmeisestikään eivät sillä he yrittävät edelleen kieltää "satunnaisilmiöinä" ne kiistattomat todisteet jotka valtavirtaa edustavan animen moraalisesti arveluttavasta sisällöstä on lukemattomia kertoja esitetty.

Kuitenkin palaatte tänne kerta toisensa jälkeen rienaamaan OIkeita MIelipiteitä. Niilon Totuus vetää teitä pelastukseen, joulupukin anime-propagandalla korruptoidut mielenne vain kieltäytyvät hyväksymästä pelastusta.
Hylkää joulupukilliset valheet ja liity OIkeiden MIelipiteiden seuraajiin!

Lord Raven

Dante
Guest
« Reply #19 on: October 21, 2005, 08:31:56 AM »

Tässä se taas tuli. Turha edes koittaa puhua järkeä.
Huvittunut
Guest
« Reply #20 on: October 23, 2005, 11:24:34 AM »

Eiköhän se Niilo tiedä nämä asiat paremmin kuin 12-vuotias lapsi. Niilo on tehnyt asiasta tieteellisiä tutkimuksia, ja havainnut sen. Niilo ei tosiaankaan joudu helvettiin!

Anime nyt vaan on selkeästi joulupukillista.
Voiko näitä Niilon sähläyksiä edes sanoa tieteellisiksi tutkimuksiksi?
Nehän ovat täyttä sontaa, niin monia asiavirheitä että...
The_Cantor
Mostly Harmless
**

Christianity: 57

« Reply #21 on: October 23, 2005, 11:33:21 AM »

Ja nimimerkin takaa jälleen ja luonnollisesti ilman perusteluita sitä taas yritetään solvata Oikeita Mielipiteitä, joista ei yhtäkään ole kukaan onnistunut tähän mennessä virheelliseksi todistamaan. Ad hominem.

R E P E N T !  R E P E N T !  R E P E N T !  R E P E N T ! 

A N D  T H O U  S H A L T  B E  S A V E D.
Tyttö Turunen
Guest
« Reply #22 on: October 23, 2005, 11:36:14 AM »

Ja nimimerkin takaa jälleen ja luonnollisesti ilman perusteluita sitä taas yritetään solvata Oikeita Mielipiteitä, joista ei yhtäkään ole kukaan onnistunut tähän mennessä virheelliseksi todistamaan. Ad hominem.
No kelpaako nyt?
Minä voin todistaa heti yhden virheen.
Se on Harri Potter, ei Harri Potter.
Ja kirjoittelethan sinäkin nimimerkin takaa.

LordRaven
Mostly Harmless
**

« Reply #23 on: October 23, 2005, 11:55:49 AM »

Myönnät siis itsekin että teille anti-niiloisteille on turhaa puhua järkeä?
OLette siis pelkkiä trolleja, MOT

Lord Raven

Dante
Guest
« Reply #24 on: October 24, 2005, 06:37:51 AM »

Myönnät siis itsekin että teille anti-niiloisteille on turhaa puhua järkeä?
OLette siis pelkkiä trolleja, MOT

Lord Raven
Teille neitiseni, on turha edes koittaa puhua järkeä. Kohta varmaan väitätte että animea aiheuttaa syöpää. Niin että jospa olisit siellä koneesi ääressä kiltisti ja pitäisit pienen pääsi ummessa.
Guest
Guest
« Reply #25 on: October 24, 2005, 07:46:09 AM »

Niilolle on varattu paikka helvetin pimeimmästä syöveristä!
Sinä täällä vaan esität Jumalaa ja jakelet Hänen nimissään tuomioita?

Kuuleppas Niilo,te teette tuota ihan samaa.Julistatte täällä muka kauhuissanne sitä,kuinka kaikki Potter ja anime-fanit joutuvat helvettiin,elleivät heti rukoile Jumalalta apua.
Teidän mielipiteenne ja perustelunne ovat lievästi ristiriitaisia.
Minä vain
Mostly Harmless
**

Christianity: 5

« Reply #26 on: October 24, 2005, 10:43:03 AM »

Niilolle on varattu paikka helvetin pimeimmästä syöveristä!
Sinä täällä vaan esität Jumalaa ja jakelet Hänen nimissään tuomioita?

Kuuleppas Niilo,te teette tuota ihan samaa.Julistatte täällä muka kauhuissanne sitä,kuinka kaikki Potter ja anime-fanit joutuvat helvettiin,elleivät heti rukoile Jumalalta apua.
Totuus selvästi satuttaa. Niin se vaan on, että niille, jotka palvovat joulupukkia, ei ole taivaspaikkaa. Jumalahan sen tuomion loppujen lopuksi tekee, mutta on kuitenkin selvästi ilmoittanut siitä meille Raamatussa. Jos ette siihen usko, se on aivan oma asianne, eikä siitä tarvitse vaahdota. Kaikilla on kuitenkin mahdollisuus kääntyä kristityiksi, ja siihen ei vaadita muuta kuin uskoa Jeesukseen. Niilon tekstit johdattavat meitä elämämme vaikealla polulla kohti autuutta.
« Last Edit: October 24, 2005, 10:58:08 AM by Minä vain » Logged

Be ready, the Day of Judgement is near!
The_Cantor
Mostly Harmless
**

Christianity: 57

« Reply #27 on: October 24, 2005, 12:54:36 PM »

Ja missä ovat omat perustelusi tästä väitteestä? Eli missäs ne ristiriidat ovat?

Et muuten ole ihan ensimmäinen guesti joka tulee taas julistamaan että "Niilon mielipiteissä on jotain väärää", itse kuitenkaan tarkentamatta edes että mikä nyt on vialla. Onhan se niin että virheitä on vaikea näyttää kun niitä ei ole.

Siksi meilläpäin puhutaankin Oikeista Mielipiteistä, kas kun ne ovat poikkeuksetta tieteellisesti todistettuja faktoja.

A N D  T H O U  S H A L T  B E  S A V E D.
Guest
Guest
« Reply #28 on: October 24, 2005, 01:30:25 PM »

The Cantor,jos et ole lukihäiriöinen,pitäis tosta viestistä kyllä löytyä perustelu.

Ja minä vain,kuka (tuhma ruumiinosa) täällä on puhunu joulupukin palvonnasta??

just Otaku XD
Guest
« Reply #29 on: October 24, 2005, 07:58:29 PM »

Oih, olen jo niin syvälle tankoon valunut etten taida irti päästäkään. Olin viime animetapahtumassa (joka oli muuten anime- ja roolipelitapahtuma) cosplayaamassa erästä mangahahmoa henkselipussihousuissa (hahmolla ei ole yläosaa) ja saappaissa. Teippasin henkselit edestä nännieni päälle, mutta istuessa se ei aina pitänyt. Olen siis vajonnut hyvin paljon tähän tankoon. Kaameaa, kauheinta tässä taitaa olla se että olen 17-vuotias, alaikäinen anime- ja mangafani. Ja asun yksin.

Huvittavinta tässä kaikessa on se että äitini (jonka luona asuin ennen kuin muutin) on kiihkouskovainen. Itse olen kovin epäuskonnollinen ihminen. Mutta hän kielsi minua katsomasta juuri tuota Neon Genesis Evangelionia, koska se tuli niin myöhään. Olin kuitenkin nähnyt sen jo yli vuosi ennen tv-versiota, eräässä all-nighterissa (katottiin koko yö animea!). Olin viidentoista.

Ja on jotain mitä TE ette tienneet. Ajatelkaa kaikkia noita videoiltoja, all-nighereita ja etenkin saunailtoja joita järjestetään! Anime- ja mangajärjestöjen tapahtumat ovat niin joulupukillisia että. Saunassa käynnin lisäksi saunailloissa myös pelataan PALJON erilaisia pelejä ryhmissä ja katsotaan lisää viuhahtavaa animea.
Me lapset olemme koko yön all-nighterissa, jossa valvojina toimivat vanhemmat mieshenkilöt (jokunen nainen) ja siis nimenomaan KOKO yön. ^^  Ja aina on hauskaa.
Miehet siis harrastavat itsekin animea ja mangaa ja ovat jopa perustaneet nämä järjestöt.

Minä löysin myös nykyisen poikaystäväni järjestöstä. Luonnollisesti hän on täysi-ikäinen. Minä en.

Kauheaa mitä meille lapsille voi tapahtua. Ajatelkaa mitä minulle on jo tapahtunut. Olin 14 liittyessäni järjestöön (alkuvuodesta 2003). Samana vuonna seurustelin kahden tytön kanssa (eri aikaan). Jumalanvastaisia ihmissuhteitakin. Voi kamala.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 27 Print 
« previous next »
Jump to: