Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2013, 04:04:39 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Guestbook of np
| | |-+  Missas Flou?
« previous next »
Pages: 1 2 [3] Print
Author Topic: Missas Flou?  (Read 1446 times)
Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #30 on: November 10, 2008, 04:24:00 PM »

En tiedä missä uskossa toinen vanhempi on, mutta ei ainakaan Todellisessa Kristillisessä Uskossa! Totinen Kristitty ei milloinkaan menisi naimisiin pakanan tai ateisti-santaistin kanssa.
Eli siis tiivistettynä kaikkien tässä mailmassa pitäisi olla jotain saakelin Fundamentalisteja
Eli siis tiivistettynä, Jeesuksen ohje "rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi", on nykynuorten mielestä kaikkein hirvittävin ja vastenmielisin ajatus, mitä voi olla olemassa.
ei lähimmäisen rakkaudessa oo mitään paghaa ja kultanen sääntö menee, mutta kuka on sinun lähimmäisesi Niilo ? Evil

Itse asiassa kultainen sääntö ei mene: "Mutta kuka on sinun lähimmäisesi, Niilo?", vaan "Kaikki, mitä te tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille". Oletko varmasti käynyt rippikoulun (enkä tarkoita tällä mitään ateisti-vale-uskovaista luterilaista "riparia" vaan Totista Kristillistä uskonahjoa). Mikäli olet, sanasi painaa jonkin verran, mikäli et ole, sinulla ei ole mitään asiaa tälle Aikuisten Kristittyjen Miesten keskustelufoorumille. Siinä tapauksessa voit kuitenkin toki käydä Suomen Oikean Kristillisen Alkuseurakunnan tapahtumissa, joissa luonnollisesti käydään näitäkin asioita läpi.
tarkoitin laushuksellani ''kultanen sääntö menee'' että se menettelee jne. ja kyhhähän mä kultasen säännön muistan pitihä se opetella ennen pitkää rippileiriä. Ja mitäs tre oootte arvostelemaan muita kristintinuskon lahkoja. ja kakkat kävisin ''Suomen Oikean Kristillisen Alkuseurakunnan'' tapahtumissa, siis hyvä että mä käyn lutherilaisenkaan tapahtumissa, siis oon ollu vaan yhessä raamiksessa ja parissa avoimissa ovissa ja siinä se(+ koulu- ja ripariin kuuluvat jumalanpalvelukset)

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #31 on: November 20, 2008, 10:47:15 PM »

nähtävästi kun tähän ei ole vastattu pitkään aikaan voisikin tämän keskustelun jo sulkea. ellei jollakulla oo mitään sanomista vielä

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #32 on: March 06, 2009, 03:59:56 PM »

Axis powers hetalia on todella hyvä sarja kannatais teidänki lukea sitä! Se perustuu historian on suomikin siinä mukana!

tässä teille pätkä siitä:
Me (Finland) and Su-san (Sweden) were once under the command of Demark, but our housemate Su-san turned out to be a man who is quite rebellious. He was often chastised by Denmark, who hardly listens to what other people say. Su-san finally snapped from that sort of lifestyle and, as he violently left Denmark’s home, I escaped as well.

At the end of my rope, I began to follow after Su-san.

suomi on se söpömpi ja pienempi

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #33 on: January 05, 2010, 03:08:00 AM »

Ja koska mulla on tylsää niin jatkan APH-fanitustani täällä koska teidän reaktiot sarjaan ovat toden näköisesti niin huvittavia että tää on sen arvoista

Ja tässä on pieni fanikuva jossa näkyy paljon maita ja niiden liput:

Ja sitten loppuun kiva kuva suloissista liittouneista valtioista

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #34 on: January 05, 2010, 03:14:14 AM »

Ja lisäksi pieni taidon näyte jopa sarjan piirtäjältä:

--->
Suomi
Ruotsi
Tanska
Norja
ja Islanti
« Last Edit: January 06, 2010, 10:12:25 PM by Flou » Logged

Herran-Ruoska
Mostly Harmless
**

Christianity: 55

« Reply #35 on: January 05, 2010, 09:19:05 AM »

--->
Suomi
Ruotsi
Tanska
Norja
ja Islanti

HETALIA on jampaaniaksi HETARIA koska jampaanialaiset ei voi ääntää ällää. se on melkein sama kuin HETAIRA joka tarkottaa Huorraa greikan kieessä. tämä sarja kuva käsittellee siis HUOrruutta. tässäkin oli Sänky kohtaus siinä esitellään kuinka Ryhmyinen ja rypyliäinen Peenis jonka ryhmyihin tarttuu Pserma karstaa kuinka tällänen Rypyliäinen Peenis työnnettään Nuoreen ala-ikäseen Tyttöön (Bimpsaan).
Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #36 on: January 05, 2010, 02:41:12 PM »

--->
Suomi
Ruotsi
Tanska
Norja
ja Islanti

HETALIA on jampaaniaksi HETARIA koska jampaanialaiset ei voi ääntää ällää. se on melkein sama kuin HETAIRA joka tarkottaa Huorraa greikan kieessä. tämä sarja kuva käsittellee siis HUOrruutta. tässäkin oli Sänky kohtaus siinä esitellään kuinka Ryhmyinen ja rypyliäinen Peenis jonka ryhmyihin tarttuu Pserma karstaa kuinka tällänen Rypyliäinen Peenis työnnettään Nuoreen ala-ikäseen Tyttöön (Bimpsaan).
Ehei ”Hetalia” on tekaistu sanaleikki, jossa yhdistyvät japanin kielen sanat ”Itaria” (Italia) ja ”hetare” (hyödytön). Hetaria siis tarkoittaa ”hyödytöntä Italiaa” viitaten Italian armeijan heikkoon menestykseen maailmansodissa.

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #37 on: January 05, 2010, 02:43:34 PM »

tässäkin oli Sänky kohtaus siinä esitellään kuinka Ryhmyinen ja rypyliäinen Peenis jonka ryhmyihin tarttuu Pserma karstaa kuinka tällänen Rypyliäinen Peenis työnnettään Nuoreen ala-ikäseen Tyttöön (Bimpsaan).
Tyttöön?!?! Ei ruoskis hyvä kyllähän se oli poika joka siinä ylmimmässä sarjakuvassa näky ja ota huomioon ettei siin mitään seksuaalista ollut siis olihan molemmilla (siis suomella ja ruotsilla) vaatteet päällä xD
« Last Edit: January 06, 2010, 10:10:50 PM by Flou » Logged

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #38 on: January 06, 2010, 10:23:30 PM »

Ja jatketaampa vielä sillä että tässä sarjassa on HYVIN vähän canon parituksia. Oikiastaan vain kaksi: su/fin ja itävalta/unkari. Niiden lisäksi on lukematon määrä eri FANIparituksia joista suosituin on kai UK/USA, joka on aikä tylsä siis ne on niin paljon hauskempia veljeksinä kuin rakastavaisina.... Lisäksi musta on ihan hirveän tylsää että uk on uke. Mutta on sinällänsä jännä että vaikka tässä sarjassa on nähty hahmoja alasti(enimäkseen italia ja ranska) niin silti ei siin mangassa oo ollut mitään pervoa...... paitsi mitänyt ranska mutta se on muutenki pervo ^v ^.

Herran-Ruoska
Mostly Harmless
**

Christianity: 55

« Reply #39 on: January 07, 2010, 02:58:02 AM »

Ja jatketaampa vielä sillä että tässä sarjassa on HYVIN vähän canon parituksia. Oikiastaan vain kaksi: su/fin ja itävalta/unkari. Niiden lisäksi on lukematon määrä eri FANIparituksia joista suosituin on kai UK/USA, joka on aikä tylsä siis ne on niin paljon hauskempia veljeksinä kuin rakastavaisina.... Lisäksi musta on ihan hirveän tylsää että uk on uke. Mutta on sinällänsä jännä että vaikka tässä sarjassa on nähty hahmoja alasti(enimäkseen italia ja ranska) niin silti ei siin mangassa oo ollut mitään pervoa...... paitsi mitänyt ranska mutta se on muutenki pervo ^v ^.

Tämä Nurittyttö tullee täne yhä uuvestaan puhumaan Parituksista. on selvää että tässä puhuu hänen Kiihkeä halunsa päästä Paritetuksi NIILOn kanssa jotta NIILOn siveellinen siitosuloke voisi antaa hänelle ylimaallisen sukupulisen nautinnon. NIILOn on otettava tämä neito Gonkupiinikseen (ei vaimoksi koska tyttö ei ole neitsyt).
Pages: 1 2 [3] Print 
« previous next »
Jump to: