Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2013, 02:06:32 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Guestbook of np
| | |-+  Missas Flou?
« previous next »
Pages: [1] 2 3 Print
Author Topic: Missas Flou?  (Read 1449 times)
Tuntematon
Harmless
*

Christianity: -11

« on: August 08, 2008, 11:22:03 PM »

Moi kiva moikata teiata taas juttelinkin asiasta jo tuossa Mielpiteeni tasta voorumista .paljastta palstassa. Mutta kysyymyskeni oj kin etat missas Flou on ? viellako Han vaikutta a taalla ? Oli kiva kun taalla oli ees yksi toine taysjarkinen (vaikka ata oliskin vitsi mita toivon tan oelvan (mutta milta taa foorumi ei valitettavasti ole) nii Flou oli sillee aino a jarvkeva ettei kukaa taysjarkinen tuhlaa aikaansa tammoseen typeraan vitsiin vaikkere nookaan ihan varman onko taa vitsi)... noo muitta ootko taalla viela Flou? Smiley
Tuntematon
Harmless
*

Christianity: -11

« Reply #1 on: August 08, 2008, 11:30:48 PM »

Terveisia Floulle ja kaikki lle muille Smiley
Aina ateismi ja jarki Jeesuksen sadut voittaa.
Ja rock ja hevi musiikki niilon!
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #2 on: August 09, 2008, 08:26:51 AM »

Moi kiva moikata teiata taas juttelinkin asiasta jo tuossa Mielpiteeni tasta voorumista .paljastta palstassa. Mutta kysyymyskeni oj kin etat missas Flou on ? viellako Han vaikutta a taalla ?
Luultavasti Flou on sittenkin löytänyt kristityn aviomiehen, ja silloin hänen ei enää tietenkään tarvitse esittää mitään mielipiteitään julkisesti eikä siis myöskään kirjoitella tänne.

Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #3 on: August 09, 2008, 05:17:16 PM »

Moi kiva moikata teiata taas juttelinkin asiasta jo tuossa Mielpiteeni tasta voorumista .paljastta palstassa. Mutta kysyymyskeni oj kin etat missas Flou on ? viellako Han vaikutta a taalla ?
Luultavasti Flou on sittenkin löytänyt kristityn aviomiehen, ja silloin hänen ei enää tietenkään tarvitse esittää mitään mielipiteitään julkisesti eikä siis myöskään kirjoitella tänne.

Niilo oon vieläkin alaikänen, joten miehen hankinta on vieläkin kaukana tulevaisuudessa ^^
Ja tuntematon ei hätää oon vielä täällä mutten ole olllut vaan vähään aikaan netissä johtuen  siitä että olen ollut 2 leirillä suunnillleen perä jälkeen. Ja paljon kiitos terkuista ^^

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #4 on: August 09, 2008, 05:30:51 PM »

Niilo oon vieläkin alaikänen, joten miehen hankinta on vieläkin kaukana tulevaisuudessa ^^
Ja tuntematon ei hätää oon vielä täällä mutten ole olllut vaan vähään aikaan netissä johtuen  siitä että olen ollut 2 leirillä suunnillleen perä jälkeen. Ja paljon kiitos terkuista ^^
Jos olet vielä neitsyt, niin sinulla kuitenkin on periaattessa mahdollisuuksia vielä päästä yhdeksi oikean totisen kristityn vaimoista. Totisia kristittyjä miehiä kuitenkin on valitettavasti melko harvassa, joten nyt jo kannattaa alkaa etsiä.

Mistäs "leireistä" on kyse? Toivottavasti edes partioleireistä. Partiolaisuus pohjautuu tiukasti kristinuskoon ja Sir Baden-Powell kirjoitti runsaasti esim. itsetyydytyksen hirvittävistä seurauksista ja muutenkin halusi kasvattaa lapset ja nuoret totisiksi kristityiksi.
« Last Edit: August 09, 2008, 06:34:56 PM by Niilo Paasivirta » Logged

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #5 on: August 09, 2008, 08:11:00 PM »

Jos olet vielä neitsyt, niin sinulla kuitenkin on periaattessa mahdollisuuksia vielä päästä yhdeksi oikean totisen kristityn vaimoista. Totisia kristittyjä miehiä kuitenkin on valitettavasti melko harvassa, joten nyt jo kannattaa alkaa etsiä.

Mistäs "leireistä" on kyse? Toivottavasti edes partioleireistä. Partiolaisuus pohjautuu tiukasti kristinuskoon ja Sir Baden-Powell kirjoitti runsaasti esim. itsetyydytyksen hirvittävistä seurauksista ja muutenkin halusi kasvattaa lapset ja nuoret totisiksi kristityiksi.
Ja Niilo mitäs sulle mun seksuaalinjen elämä kuuluu. Ja etin itelleni miehen joka ymmärtää mua ja hyväksyy mut sellasenaan ku oon, ei sen uskolla oo väliä lisäksi mä pistän mun opiskelut tällä hetkellä poikien ja miesten eelle.

Mitäs se sulle kuuluu miten mä vietän lomani ja millä leireillä käyn?

Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #6 on: August 10, 2008, 04:47:45 AM »

Nykyään lapsille järjestetään kaikenlaisia kamalia leirejä, olen kuullut jopa Harri Potter -leireistä, joilla opetetaan lapsille noituutta. Nytkin on tuolla Espoossa menossa saaatananpalvontaleiri Ropecon, jossa pelataan spiritismiä ja muita roolipelejä. Tuhansia lapsia ja nuoria kuulemma osallistuu fanaattisella kiihkolla tuohon, ja valtaosa pukeutuu mustaan.

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #7 on: August 10, 2008, 01:01:42 PM »

Nykyään lapsille järjestetään kaikenlaisia kamalia leirejä, olen kuullut jopa Harri Potter -leireistä, joilla opetetaan lapsille noituutta. Nytkin on tuolla Espoossa menossa saaatananpalvontaleiri Ropecon, jossa pelataan spiritismiä ja muita roolipelejä. Tuhansia lapsia ja nuoria kuulemma osallistuu fanaattisella kiihkolla tuohon, ja valtaosa pukeutuu mustaan.
Conit on kyllä tapahtumia ei mitän leirejä ^^ ja mitä väliä jos ihmiset pukeutuu mustaan siis mustahan hyvä väri pukeutumisessa sillä sen kanssa sopii kaikki värit. Ja jos on Harri Potter- faneille oma leiri mitä se sua liikuttaa.

Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #8 on: August 10, 2008, 01:49:09 PM »

Conit on kyllä tapahtumia ei mitän leirejä ^^ ja mitä väliä jos ihmiset pukeutuu mustaan siis mustahan hyvä väri pukeutumisessa sillä sen kanssa sopii kaikki värit. Ja jos on Harri Potter- faneille oma leiri mitä se sua liikuttaa.
Jokaista totista kristittyä todellakin huolestuttaa, että alaikäisille lapsille opetetaan noituutta!

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #9 on: August 10, 2008, 03:15:26 PM »

Jokaista totista kristittyä todellakin huolestuttaa, että alaikäisille lapsille opetetaan noituutta!
niikuin joku joka ei kuulu jhohonkin ääriliikkeisiin ottais tuon vakavissaan. Oikeesti niilo siis kukaan eides vannoutunein potter-fani usko oikeasti noituuteen.

Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #10 on: August 10, 2008, 05:45:21 PM »

niikuin joku joka ei kuulu jhohonkin ääriliikkeisiin ottais tuon vakavissaan. Oikeesti niilo siis kukaan eides vannoutunein potter-fani usko oikeasti noituuteen.
Sehän tuossa onkin niin salakavalaa: noituus opitaan ikäänkuin leikisti, mutta kyseessä on oikea noituus. Tästä on runsaat todisteet. Esim. Radio Deissä oli puolentoista tunnin ohjelma Harri Potterista, jossa asia todistettiin perinpohjaisesti.

Miihkali
Guest
« Reply #11 on: August 11, 2008, 07:20:58 PM »

Niilo oon vieläkin alaikänen

Miksi sitten tulit tänne aikuisten kristittyjen miesten keskustelufoorumille?
Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #12 on: August 11, 2008, 09:17:48 PM »

No Daa. Onkai se jo sanomattakin selvää  rolleyes
Mulla on tylsää ja teidän äärikristittyjen kirjoitukset on niin hupasia

Herran-Ruoska
Mostly Harmless
**

Christianity: 55

« Reply #13 on: August 12, 2008, 12:10:59 PM »

Ei meijän krijotukset voi olla HUPASIJA muijen kuin PAHOLAESEN vallassaan pitämän HAURELISEN NAISEN miletsä sillä myö seurataan NIILON AINOVAA OIKEAA NIILOLLISTA NIILOUTTA NIILOLUJAA! nauru on aina SIVEETÖNTÄ PLIKKA-NAURUVA joka johtaa LIHALLISSIIN HALUIHIN ja SIWEETTÖMYYTEEN!!!  ja NAISTEN NAURATTAMINEN tarkottaa sitä että naiset VIETELLÄÄN SIVEETTÖMÄÄN RYMHÄ-ZEKZIIN JA MUUHUN EPÄ-NIILOLLISSEEN TÖKREYTEEN!  NIILOLUJAA!!!
Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #14 on: August 12, 2008, 08:27:28 PM »

Ei meijän krijotukset voi olla HUPASIJA muijen kuin PAHOLAESEN vallassaan pitämän HAURELISEN NAISEN miletsä sillä myö seurataan NIILON AINOVAA OIKEAA NIILOLLISTA NIILOUTTA NIILOLUJAA! nauru on aina SIVEETÖNTÄ PLIKKA-NAURUVA joka johtaa LIHALLISSIIN HALUIHIN ja SIWEETTÖMYYTEEN!!!  ja NAISTEN NAURATTAMINEN tarkottaa sitä että naiset VIETELLÄÄN SIVEETTÖMÄÄN RYMHÄ-ZEKZIIN JA MUUHUN EPÄ-NIILOLLISSEEN TÖKREYTEEN!  NIILOLUJAA!!!
Just tälläsia viestejä tarkoitan siis toi on niin hupaisa, kiitti ruoska hyvästä esimerkistä ^^

Pages: [1] 2 3 Print 
« previous next »
Jump to: