Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2013, 07:34:35 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Usein käydyt keskustelut (UKK) (Often repeated discussions, mostly Finnish)
| | |-+  Wiccalaisuus on noituutta (Oli: 21.12)
« previous next »
Pages: 1 2 3 [4] Print
Author Topic: Wiccalaisuus on noituutta (Oli: 21.12)  (Read 3101 times)
Miihkali
Guest
« Reply #45 on: November 27, 2008, 05:39:29 PM »

Miksi Kaikkivaltias Isä antaa harhautuneen lapsensa palaa ikuisessa kiirastulessa? Miksi Hän on raskauttanut meidät perisynnillä, onko se Isällistä rakkautta? Te Isän kirkkaudella voidellut, opastakaa minua.
Olet näköjään joutunut katolisten valeiden uhriksi. Kiirastuli on katolinen käsite.
Niin kiirastuli tosiaan on katollinen käsite ja kaiken pahan lisäksi vielä vanha.
Aihe oli Wiccalaisuus kuten ehkä huomasit. Koetahan siis pitäytyä keskustelunaiheessa äläkä levitä keskustelua Katoliseen uskoon. Tämä on asiallinen keskustelufoorumi.
Ehkäpä Flou haluaa vihjata siihen, että katolisilla on yhteyksiä wiccalaisuuteen. Tämä on hyvinkin mahdollista - onhan katolisuuskin tunnettu homoseksualismista.
Öh itse asiassa totesin että niilo oli oikeassa huomauttaessaan että kiirastuli on katollinen käsite ja totesin että kyseinen käsite on vanha jopa katollisenkirkon mukan.

NIILOLUJAA nyt floukin myöntää että NIILO on Oikeassa sillä NIILOn mieli Piteet ovat aina oikeita siihen ei kauvaa mene kun Floukin on NIILOn Oikeassa kristityssä seurakunnassa ja juo Niilon pyhää Virtsaa ja sanoo että se on maukaampaa kuin Limpsa ja syö Niilon pyhää Ulostetta ja sanoo että se on suloisempaa kuin Suklaa.
Itse asiassa tou kiirastuli juttu on ainoa asia jossa myönnän niilon olleen oikeassa. Eikä se niilon kommentti ollut edes mielipide vaan fakta sillä kiirastuli on katollisen kirkon käsite.
Niilon mielipiteet ovat faktoja, nehän ovat Oikeita Mielipiteitä.
Ei kaikki.

Anna yksikin (1) esimerkki tapauksesta jossa NIILO(lujaa!) on ollut väärässä.
Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #46 on: November 29, 2008, 10:31:37 PM »

Miksi Kaikkivaltias Isä antaa harhautuneen lapsensa palaa ikuisessa kiirastulessa? Miksi Hän on raskauttanut meidät perisynnillä, onko se Isällistä rakkautta? Te Isän kirkkaudella voidellut, opastakaa minua.
Olet näköjään joutunut katolisten valeiden uhriksi. Kiirastuli on katolinen käsite.
Niin kiirastuli tosiaan on katollinen käsite ja kaiken pahan lisäksi vielä vanha.
Aihe oli Wiccalaisuus kuten ehkä huomasit. Koetahan siis pitäytyä keskustelunaiheessa äläkä levitä keskustelua Katoliseen uskoon. Tämä on asiallinen keskustelufoorumi.
Ehkäpä Flou haluaa vihjata siihen, että katolisilla on yhteyksiä wiccalaisuuteen. Tämä on hyvinkin mahdollista - onhan katolisuuskin tunnettu homoseksualismista.
Öh itse asiassa totesin että niilo oli oikeassa huomauttaessaan että kiirastuli on katollinen käsite ja totesin että kyseinen käsite on vanha jopa katollisenkirkon mukan.

NIILOLUJAA nyt floukin myöntää että NIILO on Oikeassa sillä NIILOn mieli Piteet ovat aina oikeita siihen ei kauvaa mene kun Floukin on NIILOn Oikeassa kristityssä seurakunnassa ja juo Niilon pyhää Virtsaa ja sanoo että se on maukaampaa kuin Limpsa ja syö Niilon pyhää Ulostetta ja sanoo että se on suloisempaa kuin Suklaa.
Itse asiassa tou kiirastuli juttu on ainoa asia jossa myönnän niilon olleen oikeassa. Eikä se niilon kommentti ollut edes mielipide vaan fakta sillä kiirastuli on katollisen kirkon käsite.
Niilon mielipiteet ovat faktoja, nehän ovat Oikeita Mielipiteitä.
Ei kaikki.

Anna yksikin (1) esimerkki tapauksesta jossa NIILO(lujaa!) on ollut väärässä.
Miksi minun pitäisi alkaa isolle miehelle alleviivaamaan jotain kohtaa jossa niilo on ollut väärässä, hä! en mää mikään sun opettaja ole Tongue

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #47 on: November 30, 2008, 06:13:34 AM »

Miksi minun pitäisi alkaa isolle miehelle alleviivaamaan jotain kohtaa jossa niilo on ollut väärässä, hä! en mää mikään sun opettaja ole Tongue
Suomeksi: et siis löydä yhtään kohtaa.

Onko sinulla muuten mitään tähän keskustelun aiheeseen liittyvää sanottavaa, vai pitäisikö tämä ketju lukita. Wiccalaisethan ovat jo itsekin myöntäneet moneen kertaan olevansa noitia, eikä minkäänlaisia vasta-argumentteja näytä millään löytyvän.

Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #48 on: November 30, 2008, 10:08:55 AM »

Onko sinulla muuten mitään tähän keskustelun aiheeseen liittyvää sanottavaa, vai pitäisikö tämä ketju lukita. Wiccalaisethan ovat jo itsekin myöntäneet moneen kertaan olevansa noitia, eikä minkäänlaisia vasta-argumentteja näytä millään löytyvän.
Ai en vai!!!
Esim ''Oikeissa''mielipiteissä kirjoitit:
Disney-yhtiöiden uutta lastenelokuvaa "Henkien kätkemä" on mainostettu viime aikoina ahkerasti kaikissa meedioissa. Perehdyin elokuvaan huolellisesti SubTV:n elokuva-arvostelun avulla, ja ensimmäiseksi ihmettelin, miksi ko. piirretty eli lastenelokuva oli dubattu - kaikista mahdollisista kielistä - japaniksi!
Kuten on jo aiemin todettu henkien kätkemä ei ole disneyn tuotantoa vaan studio chiblin.

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Miihkali
Guest
« Reply #49 on: November 30, 2008, 10:14:34 PM »

Ai en vai!!!
Disney-yhtiöiden uutta lastenelokuvaa "Henkien kätkemä" on mainostettu viime aikoina ahkerasti kaikissa meedioissa. Perehdyin elokuvaan huolellisesti SubTV:n elokuva-arvostelun avulla, ja ensimmäiseksi ihmettelin, miksi ko. piirretty eli lastenelokuva oli dubattu - kaikista mahdollisista kielistä - japaniksi!
Kuten on jo aiemin todettu henkien kätkemä ei ole disneyn tuotantoa vaan studio chiblin.

Elokuvan levittäjä oli, on ja tulee aina olemaan Disney-yhtiö. Se on siis Disney-yhtiöiden elokuva. Vai voitko muka osoittaa ettei näin ole?

Etpä tietenkään.
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #50 on: December 01, 2008, 07:20:50 AM »

Ai en vai!!!
En oikein näe, miten wiccalaiset eivät olisi noitia, vaikka elokuva ei olisikaan Disney-tuotantoa. Käyttävätkö wiccat tuossa elokuvassa olevia okkultistisia hentai-loitsuja?

(Kai sentään olet huomannut ko. elokuvan alussa Disneyn tuotantoyhtiön Buena Vistan logon? Kyllä se sen verran iso on, että ei luulisi jäävän huomaamatta...)

Pages: 1 2 3 [4] Print 
« previous next »
Jump to: