Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 20, 2013, 07:04:09 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Christian Contacts - naiset pyrkivät Oikean kristityn vaimoiksi
| | |-+  Urhea nimimerkki sankarillisen uljaana (Oli Re: Oikean kristityn ihannenainen)
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Urhea nimimerkki sankarillisen uljaana (Oli Re: Oikean kristityn ihannenainen)  (Read 863 times)
......
Harmless
*

Christianity: -1

« on: May 07, 2007, 07:25:33 PM »

Niilo, sä olet sairas. Ootko sä lukenu raamattua ylösalasin tai jotain kun tollasia selittelet?

Ensinnäkin kukaan itseään kunniottava nainen ei tulis sun vaimokseks (ei yhdeksikkään). Sulla tuskin oikeasti on yhtään naisia, mutta sun täytyy kuluttaa aikaas täällä netissä, mitä sä tunnut vihaavan(?). Eikös internetti ollutkaan joulupukin palvojien juttu tai jotain vastaavaa? Anteeksi jos en muista sana tarkkaan mitä sanoit artikkelissasi, mutta ei tee mieli lukea uudestaan sellaista typeryyttä.

Toiseksikin useammat naiset EIVÄT pidä ulkonäöstään huolta miesten takia, joten älä kuvittele itsestäs liikoja. Sitä paitsi jos oikeasti rakastuu johonkuhun ulkonäkö tulee viimeisenä. Mutta ehkä Niilo olet liian syvälle oppeihisi syventynyt, ettet ole edes ikinä tuntenut miltä tuntuu oikeasti rakastaa toista ihmistä?

Miksi miehillä muka saisi olla monta vaimoa mutta naisilla ei? Ai niin, raamattu käskee sua tekemään tyhmiä asioita, kun eihän sulla niitä omia aivoja taida ollakkaan.

Mä oon lukenu niitä vastauksia mitä sä oot antanu muillekkin täällä, joten mä tiedän et sulta ei saa järkevää vastausta. Joten jos sinä Niilo olet niin hieno ja kokenut ihminen, miksi et osaa edes vastata ihmisten kysymyksiin täällä? Ja älä kysele multa mitään ennen kun oot vastannu mulle. Ei sillä et mä tulisin tänne takasin lukemaan tällästä kakkaa, mä luulen et mun aivosoluja on kuollu jo ihan tarpeeksi, vaan että muutkin ihmiset täällä näkisi kuinka täydellinen sä oot.

Kyllä, minä uskon Jumalaan, mutta myös tasa-arvoon. Mä en usko et jos Jumala rakastaa kaikkia niinkuin omia lapsiaan niin hän haluaisi naisia kohdeltavan epäoikeuden mukaisesti. Ja sitäpaitsi on Niilo sinunkin pakko herätä tähän nykymaailmaan. Nykymaailma ei toimi sillä tavalla että naiset jäävät kotiin katsomaan lasten perään sillä välin kun miehet käy huoraas. Sun moraalit on vähän hukassa nyt kuule.

Mä en osaa sanoa et oletko sä ihan joku täysi vitsi vai voitko sä oikeesti olla tosissas. Sairasta puhetta toi kuitenkin on, kannattaisin hoitoon hakeutumista.
Anai
Harmless
*

Christianity: 14

« Reply #1 on: May 07, 2007, 08:59:26 PM »

Niilo, sä olet sairas. Ootko sä lukenu raamattua ylösalasin tai jotain kun tollasia selittelet?
Ad hominem.

naiset EIVÄT pidä ulkonäöstään huolta miesten takia
Onko sinulla jotain faktaa väitteidesi tueksi?

Miksi miehillä muka saisi olla monta vaimoa mutta naisilla ei?
Raamattu kieltää homoseksuaalisuuden eksplisiittisesti. Avioliiton konsepti on hyvin tarkkaan määritelty Raamatussa. Kaikki nämä asiat löytyvät kun jaksaa nähdä hieman vaivaa ja avata Hyvän Kirjan.

Ja älä kysele multa mitään ennen kun oot vastannu mulle. Ei sillä et mä tulisin tänne takasin lukemaan tällästä kakkaa, mä luulen et mun aivosoluja on kuollu jo ihan tarpeeksi
Eiköhän taas ole parempi ettet vaivaa pientä päätäsi tälläisillä monimutkaisilla konsepteilla vaan pysytellään niissä arkisissa koti-askareissa ja mahdollisien lehtolapsien hoitamisessa. Koska mitä luultavimmin kuitenkin jatkat tuota vaahtoamista niinkuin monet kaltaisesti alikoulutetut ja ilman kuria elävät naikkoset usein tekevät, niin selvennetään nyt vielä: Mihin kysymyksiin pitäisi vastata?

Kyllä, minä uskon Jumalaan, mutta myös tasa-arvoon. Mä en usko et jos Jumala rakastaa kaikkia niinkuin omia lapsiaan niin hän haluaisi naisia kohdeltavan epäoikeuden mukaisesti.
Jumala toki haluaa, ja vaatii kaikkia kohdeltavan oikeudenmukaisesti. Selkeänä ongelmana tässä on se, että tämän oikeudenmukaisuuden määrittelee Jumala, et sinä, naistenlehdet, allymcbealit, salatutelämät tai muu roskaviihde josta ammennat arvomaailmasi.
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #2 on: May 08, 2007, 05:47:01 AM »

Kummallista, että juuri nimimerkin takaa voi aina olla rohkean sankarillisen urhean uljas ja tulla nimittelemään ja herjaamaan muita.
Ensinnäkin kukaan itseään kunniottava nainen ei tulis sun vaimokseks (ei yhdeksikkään). Sulla tuskin oikeasti on yhtään naisia, mutta sun täytyy kuluttaa aikaas täällä netissä, mitä sä tunnut vihaavan(?). Eikös internetti ollutkaan joulupukin palvojien juttu tai jotain vastaavaa? Anteeksi jos en muista sana tarkkaan mitä sanoit artikkelissasi, mutta ei tee mieli lukea uudestaan sellaista typeryyttä.
Tämä vieraskirjahan ei ole internetissä vaan intranetissä. Mietipä, miksi sinua muuten pelottaa hirvittävästi se, että internettiin tulisi oikeita kristittyjä julistamaan ja käännyttämään. Tämä ajatus tuntuu olevan monille ei-kristitylle hirveän pelottava ja vastenmielinen. Etteivät vain pelkäisi sitä, että jos heidän viimeiseen omaan hiekkalaatikkonsa tulee totista sanan leipää, he saattaisivatkin kääntyä Jeesuksen puoleen? Tätä voi jokainen hiljaa mielessään miettiä, tarkasti huomioiden se, kuinka paljon ajatus sinuakin häiritsee.
Toiseksikin useammat naiset EIVÄT pidä ulkonäöstään huolta miesten takia, joten älä kuvittele itsestäs liikoja. Sitä paitsi jos oikeasti rakastuu johonkuhun ulkonäkö tulee viimeisenä. Mutta ehkä Niilo olet liian syvälle oppeihisi syventynyt, ettet ole edes ikinä tuntenut miltä tuntuu oikeasti rakastaa toista ihmistä?
Useimmat naiset eivät olekaan oikeita kristittyjä, ja mitäpä väliä heillä on. Meidän seurakunnassamme oikeita kristittyjä naimattomia tyttöjä sinun suureksi pettymykseksesi kyllä riittää vaikka kuinka! Heille Raamatun totuudet on pastorimme saarnannut ja he myöskin niitä tottelevat, ja tietävät, että aviovaimoiksi tullessaan he ovat miehelleen alamaiset.
Miksi miehillä muka saisi olla monta vaimoa mutta naisilla ei? Ai niin, raamattu käskee sua tekemään tyhmiä asioita, kun eihän sulla niitä omia aivoja taida ollakkaan.
Eli sinun täytyy siis kaikessa kouristuksenomaisesti toimia Raamatun vastaisesti. Sinun on pakko esimerkiksi herjata ja haukkua ja kiroilla. Aiotko seuraavaksi ruveta tappamaan? (Raamattu sanoo: Älä tapa.)
Mä oon lukenu niitä vastauksia mitä sä oot antanu muillekkin täällä, joten mä tiedän et sulta ei saa järkevää vastausta. Joten jos sinä Niilo olet niin hieno ja kokenut ihminen, miksi et osaa edes vastata ihmisten kysymyksiin täällä? Ja älä kysele multa mitään ennen kun oot vastannu mulle. Ei sillä et mä tulisin tänne takasin lukemaan tällästä kakkaa, mä luulen et mun aivosoluja on kuollu jo ihan tarpeeksi, vaan että muutkin ihmiset täällä näkisi kuinka täydellinen sä oot.
Eli nyt kun sinulle vastataan, niin sinähän et voi edes lukea vastausta, koska päättelit jo etukäteen, että vastaus ei voi olla olemassa. Nyt sinun täytyykin luonnollisesti laittaa silmät kiinni ja lallattaa sormet korvissa. Jokainen voi hiljaa mielessään miettiä, miksi sinua pelottaa noin tavattomasti se, että joku esim. evankelioisi sinulle. Taidat horjua uskoontulon partaalla ja paholaiset sisälläsi kiduttavat sinua kaikin keinoin, jotta et ottaisi Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi.
Kyllä, minä uskon Jumalaan, mutta myös tasa-arvoon. Mä en usko et jos Jumala rakastaa kaikkia niinkuin omia lapsiaan niin hän haluaisi naisia kohdeltavan epäoikeuden mukaisesti. Ja sitäpaitsi on Niilo sinunkin pakko herätä tähän nykymaailmaan. Nykymaailma ei toimi sillä tavalla että naiset jäävät kotiin katsomaan lasten perään sillä välin kun miehet käy huoraas. Sun moraalit on vähän hukassa nyt kuule.
Raamatun mukaanhan naiset ovat aivan tasa-arvoisia. Oletko lukenut Raamattua ylösalaisin kun tuollaisia satuilet?
Mä en osaa sanoa et oletko sä ihan joku täysi vitsi vai voitko sä oikeesti olla tosissas. Sairasta puhetta toi kuitenkin on, kannattaisin hoitoon hakeutumista.
Ja jälleen urhean sankarillisen urhean uljaana herjaamista nimimerkin takaa. Jokainen voi miettiä, millainen ihminen tulee nimimerkin takaa herjaamaan muita ihmisiä. Lähdetkö kadullakin rohkeana herjaamaan vastaan tulevia ihmisiä mielisairaiksi? Jaa et vai? Mihinkäs se sinun urhean rohkea uljautesi yhtäkkiä katosi?

Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #3 on: December 28, 2008, 11:54:00 PM »

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, mutta ota likka iisisti sillä tää sivusto on todella hauska jos vaan ajattelet ett noi miehet on tosissaan.

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
LordRaven
Mostly Harmless
**

Christianity: 43

« Reply #4 on: May 15, 2009, 08:36:57 AM »

Nämä Iisabelin hengen vaikutuksen alla olevat portot kuten ..... ja Flou ovat väärässä jos kuvittelevat että voivat rinnastaa omat paheelliset käytöstapansa meidän Hurskaiden Kristittyjen vaimoihin ja tyttäriin. Esim. nimimerkki Flou on moneen kertaan puolustanut haureutta ja huorintekoa ja on ollut sitä mieltä että suomen peruskouluissakin olisi "asiallista" yllyttää nuoria tyttöjä huoraamaan pois kalliin impeytensä kuin arvottoman roskan.
Meidän Oikeiden Tosikristittyjen tyttärille ei ole suurempaa iloa kuin tulla valituksi Herramme Niilon konkubiiniksi puhumattakaan siitä että pääsisivät Niilon Morsiameksi.
Niilolujaa

Lord Raven
Niiloistinen parisuhdeterapeutti

Niilo Paasivirta is not Politically Correct. He is just Correct. Always.
Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #5 on: May 17, 2009, 10:44:02 PM »

Nämä Iisabelin hengen vaikutuksen alla olevat portot kuten ..... ja Flou ovat väärässä jos kuvittelevat että voivat rinnastaa omat paheelliset käytöstapansa meidän Hurskaiden Kristittyjen vaimoihin ja tyttäriin. Esim. nimimerkki Flou on moneen kertaan puolustanut haureutta ja huorintekoa ja on ollut sitä mieltä että suomen peruskouluissakin olisi "asiallista" yllyttää nuoria tyttöjä huoraamaan pois kalliin impeytensä kuin arvottoman roskan.
Meidän Oikeiden Tosikristittyjen tyttärille ei ole suurempaa iloa kuin tulla valituksi Herramme Niilon konkubiiniksi puhumattakaan siitä että pääsisivät Niilon Morsiameksi.
Niilolujaa

Lord Raven
Niiloistinen parisuhdeterapeutti
Ei tietenkään huoraaminen oo asiallista eikä siihe yllytetä peruskoulussa. Ja minä en puolusta huoraamista, tuliko selväksi, HÄ!

Ja Moniavioisuus on laitonta nykysuomessa, jos ette ole sattuneet tietämään. Lisäksi jos teidänmielestänne naisella saa olla vain yksi mies elämänsä aikana niin miten sitten te mihet. Tsa-arvon nimissä on teidänkin siis tyydyttävä siihen yhteen naiseen eli siihen rakkaaseen joka tod. näköisesti näyttää sen kuuluisan kaapin paikan.

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #6 on: May 18, 2009, 05:22:09 AM »

Ja Moniavioisuus on laitonta nykysuomessa, jos ette ole sattuneet tietämään. Lisäksi jos teidänmielestänne naisella saa olla vain yksi mies elämänsä aikana niin miten sitten te mihet. Tsa-arvon nimissä on teidänkin siis tyydyttävä siihen yhteen naiseen eli siihen rakkaaseen joka tod. näköisesti näyttää sen kuuluisan kaapin paikan.
Ei moniavioisuus ole laitonta Jumalan edessä Raamatun mukaisesti. Suomen laki voi vain rajoittaa avioliiton merkintää evankelis-luterilaiseen tai siviilirekisteriin siten, että miehelle voidaan merkitä virallisesti vain yksi vaimo. Mutta suomalaisilla rekistereillä ei ole mitään tekemistä totisen kristinuskon kanssa. Ei kukaan oikea kristitty mene tuommoisiin rekistereihin: toinen on harhaoppinen ja toinen sallii homoliitot yms. kauhistukset. Meidän seurakunnalla on omat rekisterit.

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: