Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2013, 11:36:59 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Usein käydyt keskustelut (UKK) (Often repeated discussions, mostly Finnish)
| | |-+  Seurakuntamme iskuretki anime-syntiä vastaan!
« previous next »
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Print
Author Topic: Seurakuntamme iskuretki anime-syntiä vastaan!  (Read 11571 times)
nana
Harmless
*

Christianity: -4

« Reply #135 on: January 06, 2008, 03:33:23 PM »

Herran-ruoska. Olisitteko ystävällinen ja kommentoisitte muualle. Teidän viestinne ei millään tapaa liity keskusteluumme. Puhuimme Origameista Ei origasmeista ja tuokaan ei ole sana.
Lisäksi voisitte kirjoittaa asiallisesti eikä häiritsevästi, eli turhaan käytät noin paljon caps lockia. Lisäksi seksuaalinen janassa ei esiinny x kirjainta.

Anai. Näkemäsi hahmo ei edes katso tyttöä kohden. He istuvat yhdessä puussa ja katsovat kaukaisuuteen. Siinä ei ole mitään pahaa. Tai sitten mielipiteesi on että tyttö ei saa jutella pojalle eikä mennä 5 metriä lähemmäs poikaa mikäli on hame päällä. Tytöllä ei ole haarat auki eikä minkäänlainen liike viittaa siihen että haarat aukeisivatkaan.

Ja miksi sivuutit minun pyyntöni? Vai etkö löytänyt mistään sivustoa missä kerrotaan selvästi että origami on taistelulaji eikä paperintaittelua.
Miihkali
Guest
« Reply #136 on: January 06, 2008, 09:16:18 PM »

Kerran olin kaupassa ja muuan lapsi kinusi Inu Yasha -nimistä sarjakuvaa. Kristittynä koin tämän ahdistavaksi. Uskon että pyhä henki varoitti minua tuosta sarjakuvasta. Niinpä otin hyllystä yhden Inu Yashan ja avasin sen satunnaisesta kohtaa. Tässä kohden oli kuva koululaisten liikuntatunnista. Siinä naisilla oli todella tuo merimiespaita (ja kuten Niilo jo vuosia kertoi: ANIME MERKITSEE MERIMIESPUKUISIA KOULUTYTTÖJÄ) ja hyvin pienet mustat pikkuhousut. Pojilla taas oli irstaat rintakarvat. He pelasivat baseballia. En muista kyseistä sivua enkä edes sarjakuvan numeroa, sillä tuo irstaus teki minut hetkeksi sokeaksi. Seuraavan tilipäivän aikaan riensinkin välittömästi kyläkauppaan ja ostin sieltä kaikki manga- ja anime-sajrakuvat jotka poltin viime Juhannuksena kirjaroviolla (ei sama kuin pakanallinen juhannuskokko). Näin ainakin yhden kuukauden verran säästyivät lapsukaiset hentaisarjakuvien kierouttavalta vaikutukselta. Ja kun kerran olet niin kova Inuyasha-fani, niin varmaan itsekin löydät tuon baseball-jakson ja siinä esiintyvät 'stringit' jotka Japaniassa näyttävät ihan tavallisilta kouluvaatteilta. Sellaisia ne japanialaiset ovat.
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #137 on: January 07, 2008, 06:22:55 AM »

Anai. Näkemäsi hahmo ei edes katso tyttöä kohden. He istuvat yhdessä puussa ja katsovat kaukaisuuteen. Siinä ei ole mitään pahaa. Tai sitten mielipiteesi on että tyttö ei saa jutella pojalle eikä mennä 5 metriä lähemmäs poikaa mikäli on hame päällä. Tytöllä ei ole haarat auki eikä minkäänlainen liike viittaa siihen että haarat aukeisivatkaan.
Tiesitkö, että tuossa inu-yasha animessa tuo alaikäisen tytön avioliiton ulkopuolinen rakastaja ei edes ole mikään poika, vaan demoni!

Ehkäpä ko. anime on siksi niin kovin mieluinen wiccalaisille...?

piip
Harmless
*

Christianity: 0

« Reply #138 on: January 07, 2008, 04:43:05 PM »

Quote from: M. Jussi Tuominen
NIILON jota saamme ylistää ja joka kertoo meille mikä on oikein ja mikä väärin
Rukoilen puolestasi Jumalalta ja Niilolta armoa

Minusta Niilon selvä vertaaminen Jumalaan on Jumalanpilkkaa anteeksi nyt vaan. Minusta teidän tulisi etsiä vastauksenne Raamatusta ei toisen ihmisen mielivaltaisesta puheesta.

Tässä on origamin googlen kuvahaun tulokset. Te olette aikuisia ihmisiä, käyttäytykää sen mukaisesti.
Miihkali
Guest
« Reply #139 on: January 07, 2008, 04:53:12 PM »

Minusta Niilon selvä vertaaminen Jumalaan on Jumalanpilkkaa anteeksi nyt vaan. Minusta teidän tulisi etsiä vastauksenne Raamatusta ei toisen ihmisen mielivaltaisesta puheesta.

Tässä on origamin googlen kuvahaun tulokset. Te olette aikuisia ihmisiä, käyttäytykää sen mukaisesti.

Olemme aikuisia ihmisiä. Itse et käytöksestäsi päätellen ole? Ja ainakin vaikutat ateistilta ja/tai vale-kristityltä. Miksi siis olet tullut tälle aikuisten kristittyjen miesten keskustelufoorumille? Ja tuosta "lähteestäsi": internettiin ei paljon kannata luottaa. Internetissä jopa haukutaan Niiloa homoseksuaaliksi. Sitä hän ei todellakaan ole - kukaan kristitty ei ole. Internet on paheelinen, vääristetty ja korruptoitunut saastanpesä. Kannattaa sen sijaan tutustua esimerkiksi intranetissä sijaitsevaaan Niilopediaan. http://www.ilmatar.net/~np/niilopedia/index.php/Etusivu
piip
Harmless
*

Christianity: 0

« Reply #140 on: January 07, 2008, 05:02:43 PM »

Kuinka niin en ole aikuinen ihminen? Enkä myöskään ole ateisti tai "vale-kristitty". En huomaa käytöksessäni myöskään mitään vikaa. Ihmettelimpä vaan, kun minulle kerrotaan, että minä pilkkaan Jumalaa. Mitä tuo yllä oleva sitten oli?

Kyseistä NETTIsivua ei saa auki ilman Internet yhteyttä joten luen sen sanojesi mukaan väärristellyksi ja internettiin kuuluvaksi. Miksi sinä sitten ylipäätään käytät konetta? Raamatusta valoa pitäisi etsiä.
« Last Edit: January 07, 2008, 05:05:48 PM by piip » Logged
Idisagree.
Harmless
*

Christianity: -20

Tappakaa Horuksen kieltäjät!

« Reply #141 on: January 09, 2008, 06:36:10 PM »

Kyseistä NETTIsivua ei saa auki ilman Internet yhteyttä joten luen sen sanojesi mukaan väärristellyksi ja internettiin kuuluvaksi. Miksi sinä sitten ylipäätään käytät konetta? Raamatusta valoa pitäisi etsiä.

haluat sytyttää raamatun tuleen jotta saisit valoa? jaa. kunnioittavaa. Ajattelisit meidän hindujen tapaan ennenkuin tuomitset

People like you should be crucified,
Then maybe just maybe you would have an idea
Of what you are talking about.
My only solace is that one day,
Judgment will come for the wicked, then we will see who burns
LordRaven
Mostly Harmless
**

Christianity: 43

« Reply #142 on: January 13, 2008, 11:44:59 AM »

Sinun kannattaisi varoa mitä kirjoitat, tuossa yllä olet jo selvästi nousemassa Herran Voideltua vastaan mistä Raamattu varoittaa!

Lord Raven

Niilo Paasivirta is not Politically Correct. He is just Correct. Always.
Flou
Mostly Harmless
**

Christianity: -26

Mä kuljen minne haluan ja itse päätän sen.

« Reply #143 on: March 20, 2008, 06:16:09 PM »

Sinun kannattaisi varoa mitä kirjoitat, tuossa yllä olet jo selvästi nousemassa Herran Voideltua vastaan mistä Raamattu varoittaa!

Lord Raven

Jos tämä Niilo on niin mahtava, että hänet pitäisi nostaa jumalan tasolle niin näyttäköön meille että on sen kunnioituksen arvoinen sen sijaan että menisi pilkkaamaan toisten kulttuureita tai uskontoja. (Ja minä olen samaa mieltä piipin kanssa siitä että Niilon vertaaminen Jumalaan on Jumalanpilkkaa. Sori jos ootte toista mieltä)

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
Ja kiinni pysyvät taivaan portit. (Lyrics By: Eppu Normaali)
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #144 on: March 21, 2008, 05:12:50 AM »

Jos tämä Niilo on niin mahtava, että hänet pitäisi nostaa jumalan tasolle niin näyttäköön meille että on sen kunnioituksen arvoinen sen sijaan että menisi pilkkaamaan toisten kulttuureita tai uskontoja. (Ja minä olen samaa mieltä piipin kanssa siitä että Niilon vertaaminen Jumalaan on Jumalanpilkkaa. Sori jos ootte toista mieltä)
Jännittävää, että syytät meitä pilkkaamisesta, kun tulit itse tänne pilkkaamaan kristinuskoa.

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #145 on: March 21, 2008, 11:41:15 PM »

Jännittävää, että syytät meitä pilkkaamisesta, kun tulit itse tänne pilkkaamaan kristinuskoa.
Ei en tullut tänne pilkkaamaan kristinuskoa sillä se olisi vastoin periaatteitani (olenhan yhtäpaljon kristitty kuin tekin)
Sanon vain ettei ketään saa nostaa Jumalan tasolle ei minua ei Piipiä ei Niiloa ainoa joka yltää Jumalan tasolle on Jumala itse

Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #146 on: March 22, 2008, 09:24:35 AM »

Ei en tullut tänne pilkkaamaan kristinuskoa sillä se olisi vastoin periaatteitani (olenhan yhtäpaljon kristitty kuin tekin)
Tuolla toisessa viestiketjussa jo ehdotit, että homoseksualismin pitäisi olla sallittua kristityssä yhteiskunnassa, koska jossain Kreikan tarustoissa oli homojumalia!

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #147 on: March 22, 2008, 09:32:24 AM »

Tuolla toisessa viestiketjussa jo ehdotit, että homoseksualismin pitäisi olla sallittua kristityssä yhteiskunnassa, koska jossain Kreikan tarustoissa oli homojumalia!
Totta mutta minä käytin kreikan tarustoja vain ja ainoastaan esimerkkeinä en sanonut että se olisi syy! Lisäksi homoseksualismi ei ole vastoin lakia enään, onhan esim. amerikassakin kaupunigin osia tai jopa kaupunkeja joissa asustaa pääasiallisesti homoseksualisia tai homoseksualismin tukijoita.

Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

« Reply #148 on: March 22, 2008, 10:57:49 AM »

Totta mutta minä käytin kreikan tarustoja vain ja ainoastaan esimerkkeinä en sanonut että se olisi syy! Lisäksi homoseksualismi ei ole vastoin lakia enään, onhan esim. amerikassakin kaupunigin osia tai jopa kaupunkeja joissa asustaa pääasiallisesti homoseksualisia tai homoseksualismin tukijoita.
Amerikassa on myös runsaasti murhaajia vankiloissa. Murhat pitää siis sinun logiikkasi mukaan sallia.

Flou
Mostly Harmless
**

« Reply #149 on: March 22, 2008, 02:20:19 PM »

Amerikassa on myös runsaasti murhaajia vankiloissa. Murhat pitää siis sinun logiikkasi mukaan sallia.
Ei todellakaan niilo hyvä tuo oli jo kyllä aika kaukaa haettua. Sillä minähän tarkoitin (jos et nyt sattunut ymmärtämään) että ihmisiä ei saa vainota heidän seksuaalisesta suuntaumuksesta oli se sitten samaan sukupuoleen tai toiseen.

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Print 
« previous next »
Jump to: