Murrosikä alkanut jo kolmivuotiailla:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801147089847_ul.shtmlTämä on selkeästi Herran tahto. Kuten Raamattumme tietää ja kokemus osoittaa, on tyttö kypsä avioliittoon kun rinnat alkavat erottua sekä häpykarvat näkyä: Hes.16:7-8: "Minä teen sinut kymmentuhansiksi kuin pellon laihon'. Sitten sinä vartuit, tulit isoksi ja ehdit kauneimpaan kukoistukseesi, rintasi paisuivat, ja hiuksesi kasvoivat; mutta vielä sinä olit alaston ja paljas. Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni."
Näin ollen voimme onnitella tämän pienen karitsaisen vanhempia Herran siunauksesta ja toivoa että he löytävät pian jonkin syvästi uskovan, varttuneemman kristityn miehen jolle voivat luovuttaa tyttärensä puolisoksi.
Evouskovaiset ja muut sekopäät tietysti yrittivät uutisen mukaan heti kaivaa kuoppaa kristinuskon jalkojen alle esittämällä tälle siunaukselliselle tapahtumalle jotain selityksiä ruokavaliosta tms. mutta kyllä totuus on se, että Herra on tyytymätön lisääntymiskäskyn täyttämiseen, ja osoittaa sen tekemällä ihmisistä lisääntymiskykyisiä entistä nuorempina. Vastedes on syytä meidän uskovien täällä koto-Suomessakin alkaa tarkkailla nuorten tyttäriemme rintoja sekä häpykumpua tarkemmin jo mahdollisimman nuoressa isässä Herran siunauksen varalta. Tässä ei ole mitään väärin tahikka luonnotonta, vaan kaikkien kristittyjen kautta maailman tulisi iloita tästä kauniista asiasta. Onhan se kaunis asia että meille Tosikristityille syntyy paljon lisää lapsia, kuin että Herra rankaisisi meitä syntisiä jälleen vaikkapa AIDSilla tai tsumanilla. Aamen! Paljon lapsia meille! Kiitos Jeesus, hallelujaa!