Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
Welcome, Guest. Please login or register.
May 25, 2013, 07:24:19 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Posting is not possible starting from 27th March 2011 due to Finnish law that makes moderators responsible for all posts. The entire board will probably be removed later.
23489 Posts in 1419 Topics by 265 Members
Latest Member: hukkabo
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Guestbook of np (Niilo Paasivirta)
|-+  Guestbook
| |-+  Christian Contacts - naiset pyrkivät Oikean kristityn vaimoiksi
| | |-+  Aviomies haussa.
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Aviomies haussa.  (Read 1058 times)
Hagar
Harmless
*

Christianity: -6

« on: June 21, 2006, 05:27:51 PM »

Olen 15 vuotias, vaalea 165cm pitkä neitonen ja painan 49kg. Osaan laittaa hyvää suomalaista ruokaa ja siivoaminenkin onnistuu. Olen tietysti neitsyt. Paheisiini kuuluu välillä siveetön pukeutuminen, riettaat puheet ja käytös, mutta yritän hillitä niitä parhaani mukaan.
Etsin sivistynyttä, aikuista miestä ottamaan minut omakseen ja huolehtimaan minusta kuten aviomiehen kuuluu. Hänen tulisi olla Tosi kristitty joka voisi opastaa minua uskossani ja ajaa pahan hengen ruumiistani vaikka piiskalla, koska välittää minusta.
Minä vain
Mostly Harmless
**

Christianity: 5

« Reply #1 on: June 22, 2006, 08:40:31 PM »

Kerrassaan ihastuttavaa, että haluat kristityn miehen, mutta joudut luultavasti odottamaan, koska Suomessa eivät alle 18-vuotiaat pääse avioon ilman erityislupaa. Jos pystyt pääsemään eroon paheistasi Jeesuksen avulla, voi joku kristitty mies ottaa sinut ehkä toiseksi tai kolmanneksi vaimokseen.

Be ready, the Day of Judgement is near!
Niilo Paasivirta
Administrator
Not Harmless

Christianity: 128

« Reply #2 on: June 23, 2006, 07:11:23 AM »

Kerrassaan ihastuttavaa, että haluat kristityn miehen, mutta joudut luultavasti odottamaan, koska Suomessa eivät alle 18-vuotiaat pääse avioon ilman erityislupaa. Jos pystyt pääsemään eroon paheistasi Jeesuksen avulla, voi joku kristitty mies ottaa sinut ehkä toiseksi tai kolmanneksi vaimokseen.
Sinänsä avioliittoon ei Suomen laki vaikuta, koska harhaoppisen valtionkirkon avioliittorekistereillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä oikeiden uskovaisten kannalta. Hehän mm. Raamatun vastaisesti sallivat vain yhden vaimon!

Konkubiiniksi tai vaimoksi voidaan hyväksyä vasta 16-vuotias, koska Suomessa on eurooppalaisittain hyvin korkea ns. suojaikäraja. Muualla ollaan kohtuullisia, esim. Saksassa ja Itävallassa tämä ikäraja on 14 vuotta, Japanissa ja Espanjassa 13 vuotta. Useimmissa Euroopan maissahan tämä raja on 14 tai 15 vuotta.

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: