Hmm, edellisestä jäi nikki pois.
Muttasiis, tuo teksti siis irc-gallerian sivuilta. Tuossa mainitaan lista erillisistä ohjelmista joilla voi irkata, mutta sen sijaan siinä ei sanota mitään siitä, että itse irc-galleria olisi irkki. Sen sijaan etusivulla mainitaan, että "Ps. Muistathan, että IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC ja irkkaaminen ei tarkoita IRC-Gallerian käyttöä! Lisätietoa IRC-oppaassa."
Tosin en usko, että kukaan tämän foorumin käyttäjistä on tosissaan, joku on vaan keksinyt itselleen monta nikkiä ja provosoi ajanvietteekseen ihmisiä täysin typerillä argumenteilla. Kukaan ei nimittäin ihan oikeati voi olla niin luupää kuin esimerkiksi niilo.
Ja käykääpä muuten vaikka etsimässä galleriasta muutama sen ylläpitäjä kohdasta "ylläpito" ja käykää kysymässä häneltä, onko irc-galleria irkki. Varmasti tulee kieltävä vastaus.
Kysymys "onko sulla ircissä kuva" on maailman hermojaraastavin lausahdus esimerkiksi tietämättömien teinien suusta. Irkkaaminen ei ole kuvien kommentoimista, toisin kuin teinit luulevat, koska eivät ole vaivautuneet ottamaan asiasta selvää.
http://irc-galleria.net/smspalvelut.php?page=blogPäiväkirjaan kirjoittelu on IRC-Gallerian ylläpidon mukaan "IRC-Loggaamista".
http://irc-galleria.net/smspalvelut.php?page=kommausJa irkata voi näköjään kännykänkin kautta, kun lähettää "IRC"-alkuisen tekstiviestin. Uskokaa jo, että kyllä se irkkaus tarkoittaa nykypäivänä juuri noissa erilaisissa webbi-irkeissä kommentoimista. Nuoret ovat kyllä valveutuneita muoti-ilmiöistä (valitettavasti eivät kristillisyydestä) ja tietävät, mitä mikäkin termi tarkoittaa. Minä olen kuullut aina nimenomaan puhuttavan irkistä kun tarkoitetaan noita kuvagallerioita. Kukaan ei ole vielä pystynyt esittämään yhtään kunnollista argumenttia sille, miksi irkkaus ei tarkoittaisi myös kommentoimista, vaikka se ei ehkä alunperin tarkoittanutkaan. Ennen suomen sana
virkamies tarkoitti ansojen tarkastajaa, nykyään vähän muuta.
Eli vaihtoehtona on, että niilo ja kumppanit ovat joko tekemässä täällä pilaa muiden kustannuksella, tai sitten he ovat teinejä. Tai sitten kumpiakin.
Emme tee pilaa tai ole teinejä. Me olemme perheellisiä työssäkäyviä kristillisiä miehiä, jotka tiedämme kyllä nämä asiat.