Date: Thu, 3 Nov 2005
Subject: Moron
Ok dude first of all dont be jealous of the U.S.A.
I am an american, and proud of it. Your finnish? go fucking jump off a cliff
you know nothing of the states, your views are narrow minded as can be.
Why the fuck would people want to visit Finland? its a fucking waste of land, ice mostly, and a bullshit country.
and your so called "map" looks like someone from the fucking 1960's drew it.
You actually think we give a fuck about communists anymore?
Dont be jealous that MY country is bigger, more powerful, and better than yours.
Dont be jealous the We have more wealth than you.
you fucking dumb piece of Finnish shit.
You shouldnt be says all this shit about the U.S, because the band HIM is from your fucking gay country and as gay as that band is, they like their american fans MORE than their Finnish fans.
So in despite of your UNRESEARCHED "facts" your a FUCKING MORON
and the U.S could wipe your little inferior country right off the map.
So go ahead and talk shit, because your a little jealous finnish faggot piece of shit that will Never make it in a good country like the states, because you got your head up your ass, too busy being pround of some fucking frozen waste land. you spanner
Date: Thu, 3 Nov 2005
Subject: Finland can suck my ass, you twit
at least sweden, like the U.S, has hot women
Date: Mon, 3 Jan 2005
Subject: IRKKAAMINEN
IRKKAAMINEN EI SAATANA OLE MITÄÄ VITU KUVIEN KOMMENTOIMISTA, IMUTAPPA OIKEA mIRC (www.mirc.com) OHJLEMA JA KATSO MITÄ IRKKAAMINEN ON TAI LUE NS. "IRKKISI" OHJEET JA HUOMAA ETTÄ IRKKAAMINEN ON AIVAN ERI ASIA KUN TUO PISSISTEN HARRASTAMA IRC-GALLERIAN KÄYTTÖ. KIITOS. ALKAA HIUKAN ÄRRRRRRSYTTÄMÄÄN KU JOKANEN TIETÄMÄTÖN SANOO IRC-GALLERIAA IRKIKSI, KIITÄN JOS KORJAAT ASIAN TUOLLA SIVULLAS.
Date: Wed, 16 Feb 2005
Subject: "Irkkaus mädättää nuorisomme moraalisen selkärangan!"
Hei
Tuolla IRC-keskusteluissa nousi esiin sivuiltasi löytyvä teksti "Irkkaus
mädättää nuorisomme moraalisen selkärangan!". Teksti on mitä ilmeisimmin
kirjoitettu vakavissaan ja sisältääkin ihan järkeviä ajatuksia ja mielipiteitä
IRC-gallerioista (http://irc-galleria.net ja www.ii2.org), mutta... Teet pahan
asiavirheen puhuessasi IRC-gallerioista IRC:na. Galleriat on alunperin tehty
sitä varten, että oikeaa irkkiä käyttävät voivat lisätä sivulle kuvansa ja
toiset voivat sivuilta nähdä, kenen kanssa irkissä keskustelavat. Lisää
aiheesta osoitteessa http://irc-galleria.net/irc-opas.html.
Terv. Xxxxxxxxxx, oikea "irkkaaja"
[Olen kuullutkin huhuja, että joskus oli Windows Messengerin tapainen
ohjelma, jolla chattailtiin, ja että siitä muka olisi sitten IRC peräisin.
Mutta kyllä täällä tosimaailmassa on nykyään hyväksytty jo yleisesti se
tosiasia, että irkkaus tarkoittaa nimenomaan gallerioissa keskustelua
ja kuvien kommentointia. Joten eiköhän sinun "oikean" irkkaajan kannattaisi
vähitellen alkaa siirtyä sieltä kaukaa viime vuosituhannen puolelta jo
pikkuhiljaa tänne nykyaikaan...]
Date: Sun, 27 Feb 2005
Subject: ../opinions/irkkaus.html
Ehh... Mistäs näin julkaisukelvotonta materiaalia olet löytänyt? Vai esitätkö vain omat mielipiteesi edes tietämättä mitä kirjoituksesi aihe koskee (siis jos kirjoitus oli sinun). Olisi ehkä syytä tutustua aiheeseen edes jossain määrin, ennenkuin julkaisee mielipiteensä internetissä, tai edes poistaa vääriä käsitteitä lietsova kirjoitus. Asiaa luultavasti selventäisi nämä linkit:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Irc
http://fi.wikipedia.org/wiki/Irc-galleria
Jos taas kyseessä taas oli jonkun muut kirjoittama pila, haluaisin kiittää hyvistä nauruista. Mutta vaikka kyseessä olisi pila, olisi silti hyvä korjata asia, sillä on todella ärsyttävää, kun irkkaamiseen liitetään niitä huonoja puolia, joita siinä ei ole (siis kuvat).
Lähetin tuolle hävyttömälle suunpieksäjälle myös vastauksen:
Minä kirjoitan kaiken julkaisemani materiaalin itse, en todellakaan kopioi muilta!
Sinä olet väärässä. Olen jo kuullut, että joskus 80-luvulla oli jokin chattiohjelma, jota pelattiin yliopistojen unix-verkoissa. Mutta useimmat ihmiset, aivan pientä marginaaliryhmää lukuunottamatta, ovat kyllä jo siirtyneet tänne tosielämän puolelle, ja tietävät, että irkkaus tarkoittaa nykyään juuri web-pohjaisissa irc-gallerioissa keskustelemista. Se teidän rakas chat-ohjelma on jo jäänyt käytännössä pois käytöstä reaalimaailmassa.
Oikeat mielipiteet eivät todellakaan ole mitään piloja! Ne ovat erittäin hyvin perusteltua, tieteellisiin faktoihin pohjautuvia ajatuksia, joilla on poliittisten päättäjiemmekin keskuudessa nykyään jo hyvin suuri painoarvo. Tämän olen useita kertoja huomannut, kun päättäjät esittävät muka omina ajatuksinaan Oikeista mielipiteistä poimittuja asioita.
Sinunkin kannattaa perehtyä kokonaisuuteen. Oikeita mielipiteitä on nimittäin 361 kappaletta. Jokainen on täyttä, painavaa asiaa, ja jokainen fakta on myös perusteltu hyvin. ../opinions/
Date: Fri, 6 May 2005
Subject: Rkele.
Iltaa.
Olen -XX syntynyt nuori mies YYYYYYYstä, ja olen
lukenut oikeita mielipiteitänne jo todella paljon.
Useimmista olen samaa mieltä, mutta
puolueettomuuteenne en oikein usko. Tähän saattaa
vaikuttaa vähän se, että opiskelen XXXXXXXXn
ammattikorkeakoulussa logistiikkaa, ja luettuani yhden
uusimmista kirjoitelmistanne pintaan nousi hieman
tunteita.. Mutta asiasta seuraavaan. Oletteko koskaan
miettineet yliopistojen opiskelijoiden
maailmankatsomusta omaanne verrattuna? Miettikääpä
vaikkapa sosiologian ja esim. arkkitehtuurin
opiskelijoiden moraalia ja suhdetta kristinuskoon.
Yleensäkin yliopistoissa tuntuisi olevan kielteinen
kanta uskovia kohtaan. Tässä on mielestäni todella
suuri epäkohta Suomessa! Korkeimmasti koulutettu väki
hylkää uskon ja uskonnon, josta seuraa että Suomesta
kehittyy pahimmanlaatuinen pakanavaltio.
Minulla olisi sanani sanottavana myös ajatuksistanne
macintosh-tietokoneita vastaan. Olen asentanut n. 10
kertaa Windowsin, 95, 98 ja XP-versioita. Olen
käyttänyt windowsia puoli vuotta siten, etten saanut
yhtään IKKUNAA auki, yhtä kauan aikaa siten ettei
hiiri toiminut jne.. Itselläni on ollut puoli vuotta
mac ja ei ole ilmennyt minkäänlaisia ongelmia. Lisäksi
macilla pystyy käsittelemään todella paljon samoja
tiedostoja kuin windowsilla, joten tämäkin epäkohta
olisi korjattava kirjoitukseenne.
Muutoin ajatuksenne sivuavat oikean ihannevaltion
perustajan mielipiteitä, jossa etiikka, kuri ja
järjestys sekä TOIMIVA politiikka olisivat voimassa.
Parasta kevään ja kesän jatkoa Teille ja jatkakaa
hienoa työtänne maailman parantamiseksi!
Date: Thu, 12 May 2005
Subject: "oikeat mielipiteet"
Nyt en kerro sinulle mielipidettä, koska se on kuitenkin "väärä". Joten kerron sinulle totuuden.
Olet kasannut valtavan määrän mielipiteitäsi ja kirjoittanut ne selkeästi ja hyvin. Monet niistä ovat erinomaista luettavaa.
Käytetään vertauskuvaa, kauan sitten, joukko alkuasikkaita saapui uudelle alueelle. He löysivät kukkulan, hyvä kukkula jonka reunoilla kasvoi hyödyllisiä kasveja, ja viereisestä metsästä sai hyvin riistaa. Sukupolvi toisensa jälkeen asukkaat asuivat kukkulalla pienessä kylässä. Silloin tällöin läheiset heimot yrittivät kukistaa kukkulalla asuvaa heimoa, mutta aina he selvisivät. Eräänä päivänä yksi heimolaisista päätti vahvistaa kukkulan puolustuksia rakentamalla linnoituksen. Vuosikausia heimo rakensi muureja ja torneja. Vuosien jälkeen yksinkertainen kivilinnoitus oli valmis. Sitten tuli maanjäristys ja koko kukkula romahti. Kukkula oli sijainnut mannerlaattojen välissä. Vuosien työ meni hukkaan koska kylä, heimo ja linna oli aluksi hyvältä näyttävällä pohjalla, mutta pitemmän päälle liian heikolla.
Nyt puhun kristinuskosta, ja aina jossain muuallakin on kukkula, joka edustaa toista uskontoa. Kaiken järjen mukaan jossain muuallakin on kukkula, joka ei ole mannerlaattojen välissä, tai missään muussakaan pahassa paikassa, nämä kukkulat ovat ateismi kukkuloita.
Ihmisillä on ollut tarve saada jokin pohja elämälleen. Ja siksi he ovat keksineet uskontoja. Mikään asia maailmassa ei ole synnyttänyt niin paljon jotia/tuskaa/kärsimystä kuin uskonto.
Mielipiteesi ovat ihan ok. Mutta ne perustuvat pohjalle joka ei kestä. Olet tutkinut kaikkialta muualta epäkohdat, paitsi alapuoleltasi. Kykenet näkemään Animen ja goottivillityksen vaikutuksen nuoriin, mutta et kykene näkemään sitä että uskot asiaan jota ei ole olemassa. Ihmisillä luonnollisesti tulee olla jokin asia perustana, mutta uskonto on epäkelpo alusta. Sodit ihmisluontoa vastaan mielipiteilläsi. Ihmisillä on tarve seksiin, ja neutraalilta kannalta ajateltuna keksitkö ainuttakaan syytä mikä siinä on pahaa? Raiskaus/pakottaminen seksiin on paha. Se satuttaa ihmistä/ihmisiä ja sitä tulee luonnollisesti välttää. Mutta täysin tervettä normaalia seksiä ei pitäisi missään nimessä kieltää/karttaa. Mutta kristinusko sanoo mitä sanoo, ja kun se sanoo väärin, joku ihminen JOKA EI KYKENE AJATTELEMAAN OMILLA AIVOILLA vetää siitä epäkorrekteja johtopäätöksiä.
Ja yksi asia mikä aiheuttaa närkästymistä, on se että kannustat apartheit politiikkaa, ja rasismia.
Nyt aiheena on siis pakkoruotsi. Ruotsalaiset ovat alistaneet suomalaisa vuosisatoja, tekosyynään se että heillä on velvollisuus sivistää "sivistymättömiä ja pakanallisia junttikansoja", eikös kuulostakkin hieman eteläafrikan apartheit politiikalta? Pakkoruotsi on tänäkin päivänä jäänne rasismista.
Tottakai suomalaisten on osattava kieliä, ja siksi meille opetetaankin englantia, ja se on todella hyvä asia. Englanti on todella kansainvälinen kieli ja sillä pärjää enemmän tai vähemmän lähes missä vain.
Ja se mitä puhuit aselain muuttamisesta kuulostaa lähinnä vitsiltä. Asetta jolla pystyy tappamaan, tai vahingoittamaan pysyvästi ei pitäisi myöntää ollenkaan. Metsästäjille yms. harrastajille se on täysin ymmärrettävää. Tavalliselle kansalaiselle pitäisi sallia muitta mutkitta pippurispray, tainnutin, yms. Joilla pystyy tehokkaasti puolustautumaan, mutta niitä on vaikea käyttää väärin. Aina, ihan aina on ihmisiä jotka tahtovat oman edun nimissä aiheuttaa pahaa toiselle ihmiselle. Pippurispray on tässä tapauksessa parempi vaihtoehto kun automaattiase.
Ja teksti mitä en pystynyt lukemaan koska nauroin liikaa, oli "äärifanaatikot poistettava yhteiskunnasta". Oletko havainnut että olet itse aika kovanluokan äärifanaatikko.
Date: Wed, 18 May 2005
Subject: no huh huh
Satuin eksymään tuohon sinun
"elämänpeliisi" ja en meinannut aluksi
uskoa silmiäni! Jos olet tehnyt tuon tosissasi ja olet mukana
kristillisessä toiminnassa, niin parempi ruveta varottaa sinusta! En voi
uskoa, että aikuinen ihminen voi saada aikaan noin epärealistisen jutun.
Ja sinuna olisin hiljaa huumeiden psyykkisistä vaikutuksista, jos et ole
itse kokeillyt pelissä mainitsemiasi huumeita. Itse en ole kokeillut
huumeita, enkä siksi voi kertoa seurauksista. Ne "synninhimo" kohdat
saivat minut oikeasti nauramaan. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ! :D
"Sattumalta välituntia valvova opettaja oli kuulemassa! Hän on
opettajista ankarin, uskonnon lehtori. Maija saa neljä tuntia
jälki-istuntoa."
"Maija vältti okkultismiin johtavan larp-harrastuksen, ja onnistuu
saamaan kavereitaankin irti larp-piireistä. Näin toimii kristitty."
Noin toimii vainoharhainen ja heikko ihminen. Ja tiedoks et se on okkutismi ;)
Ja tuon pelin esittäminen uskonnon tunnilla olisi kristittyjä herjaava vitsi :D
-15 vuotias koulupoika
Subject: Anime asiaa
Date: Tue, 31 May 2005
Luin tektin jonka kirjoitit. Animeahan on eri-ikäisille suunnattua. mielestäni Henkien kätkemässä ei ollut mitään lapsipornoon liittyvää ja olen sen katsonut pariin kertaan. Minua melkein raivostutti katsoa tekstiäsi..luin sen vain sen takia loppuun että halusin tietää oletko missään samaa mieltä kuin minä. Anteeksi jos olen liian suora, mutta ei cosplay mitään seksistisyyten vaikuta. Ensin pitäisiä kitkeä "pissis" vaikutus pois nuorista ja sitten vasta tämä vähemmmistön tapa pukeutua. tervetuloa nykyaikaan. Enää ei olla missään keskiajalla.
"Oikeana kristittynä en myöskään voi suvaita ns. anime-elokuvien sisältämää väärien uskontojen ihannointia. Emmehän peruskoulussakaan opeta lapsille esimerkiksi buddhalaisuutta, vaan kristinuskoa. Tässä mielessä anime-elokuvat ovat erityisen turmiollisia, koska ne antavat myönteisen kuvan pakanauskonnoista."
koulussa opetetaan muista uskonnoista eikä siellä painosteta lapsia valitsemaan kristinuskoa. Siellä vain opetetaan sitä enemmän koska suurin osa suomalaisista on kristittyjä. Mielestäni pakanakaan ei ole enää oikea sana. se on rasistista. olet kuin konkistadorit jotka pakkokäännyttivät amerikassa alkuasukkaita kristinuskoon. ei pahalla.
Date: Wed, 1 Jun 2005
Subject: irc
../opinions/irkkaus.html
http://irc-galleria.net/irc-opas.html
http://www.mirc.com/
Tutkiskele lähemmin kahta viimeistä linkkiä ja sano sitten että 11v
teinitytöt irccaa.
[11-vuotiaat teinitytöt irkkaavat.]
Date: Wed, 1 Jun
To: np@co.jyu.fi
IRC-Galleria != IRC. Galleria on tarkoitettu oikeille irccaajille, jotta he voivat laittaa kuvansa galleriaan, että näkevät minkälaisten ihmisten kanssa oikein juttelevat ircissä. IRC on perustettu 1988 by Jarkko Oikarinen. Suosituimpia IRC-clientteja on esim. mIRC (www.mirc.com)ja irssi (www.irssi.org). Irkkaus tapahtuu erilaisilla kanavilla eri verkoissa. Voit jutella reaaliajassa vaikka usalaisten kavereidesi kanssa, toisin kuin galleriassa. Jos korjaisit tuon artikkelin vähän oikeampaan suuntaan niin irkkaajat olisivat tyytyväisiä. IRC = Internet Relay Chat. Myös IRC-Gallerian sivuilta löydät.
PS. OTA VITTU SELVÄÄ NIISTÄ ASIOISTA ENNEN KUIN JULKAISET INTERNETISSÄ TOLLAISTA PASKAA. PISTÄÄ VITUTTAMAAN TÄLLÄISET HELVETIN IDIOOTIT! SAATANAN JUNTTI.
Miks puhut sellasesta asiasta josta et tiedä mitään. Irccaus on asia
erikseen.
Irc-galleria, ii2 jne.. ovat kuvagallerioita, jotka ovat tarkoitettuja
irccaajien kuville.
irc-gallerian käyttö EI ole irccausta.
Vaikka tuo teinityttöjen käyttäytyminen irc-galleriassa onkin aika
"naurettavaakin", niin silti voisit ottaa ensin selvää asiasta, ennenkuin
alat puhumaan asiasta täyttä soopaa.
T. aito irccaaja
[Täällä tosimaailmassa on nykyään hyväksytty jo yleisesti se
tosiasia, että irkkaus tarkoittaa nimenomaan gallerioissa keskustelua
ja kuvien kommentointia. Joten eiköhän sinun "aidon" irkkaajan kannattaisi
vähitellen alkaa siirtyä sieltä kaukaa viime vuosituhannen puolelta jo
pikkuhiljaa tänne nykyaikaan...]
Date: Thu, 16 Jun 2005
Subject: Dumbass
Hei Niilo!
Minua häiritsee suunnattomasti että osaat väittää kaikkea pahaksi. Jopa sellaista, mistä et tiedä paskan vertaa.
Ensinnäkin: Uusimman "irkkaus"-"väitteesi" mukaan, IRC-gallerian selailu ja
kommentointi on "irkkaamista". Tässä ote http://irc-galleria.net
-sivustolta:
Muistathan, että IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC ja irkkaaminen ei
tarkoita IRC-Gallerian käyttöä! Lisätietoa IRC-oppaassa.
http://irc-galleria.net/irc-opas.html
Lisäksi yleistät animea väkivaltaiseksi lapsipornoksi. Epäilenkin suuresti, oletko ikinä edes katsonut arvostelemaasi "Henkien Kätkemä"-elokuvaa, tai muutakaan animea. Pikkutyttöjen pukeutuminen "seksikkäisiin" vaatteisiin ei tee siitä pornoa. Toivottavasti sinunlaisiasi uskovaisia ei löydy EU:sta yhtään, koska muuten laki estäisi animen tuonnin EU:hun.
Lopuksi haluan sanoa, että sinunlaisiasi ärsyttäviä kyrpiä ei saisi olla olemassakaan, tai jos olisi, he voisivat ottaa asioista selvää, ennekuin käyvät haukkumaan joka asiaa. Toivottavasti vastaat viestiini mahdollisimman pian.
Haista paska vitun neiti.
Ja tätä saa lainata seuraavassakin kirjoituksessasi!
Date: Wed, 22 Jun 2005
Subject: Irkkaus
Hei Niilo! Luin artikkelisi "Irkkaus mädättää nuorisomme moraalisen
selkärangan!", joka on kirjoitettu 30.12.2004 (päivitetty 5.6.2005).
Puhut kyllä asiaa, mutta osittain olen erimieltä.Yksi enemmän häiritsevä
asia on seuraavanlainen, joka tosin voi kuulostaa nipotukselta ja asiaa
sivuavana. Se häiritsee minua ja miljoonia muita "oikeasti irkkaavia"
henkilöitä tavattomasti. Nimittäin Irc-galleria ei ole Irc. IRC -lyhenne
tulee sanoista Internet Relay Chat.
IRC on siis reaaliaikainen keskustelu verkko, jossa kuka tahansa voi
keskustella eri kanavilla, tai jopa perustaa oman kanavan.
Havainnollistaakseni kerron, että kanavia on noin miljoona, ja
suurimmilla kanavilla on jopa 2000 ihmistä keskustelemassa tai
"idlaamassa" (=olla joutilaana kyseisellä kanavalla). Oikeaan irkkiin EI
voi laittaa kuvia. IRC ei ole nettisivuilla toimiva "tsätti", vaan jotta
pääsee irkkiin, täytyy hankkia joku irc-client, eli ohjelma jolla
irkkiin pääsee. Irkkaajat siis ovat IRC:issä keskustelioita, ja irkkaus
tarkoittaa IRC:issä keskustelemista.
Tässä muutamia linkkejä liittyen IRC:iin:
http://www.irchelp.org/
http://www.quakenet.org/ <- irkin sisällä on vielä "neteiksi" kutsuttuja pienempiä verkkoja, joista yleisin on Quakenet.
http://www.mirc.com/ <- mIRC on yleisin IRC-client, ja ilmainen.
Irc-Galleria taas perustettiin alunperin tarkoituksena saada irkkaajille mahdollisuus nähdä toistensa kuvia. Nykyään Irc-galleria on myös paljon muuta, sillä nyt se on kerennyt näille kovin ärsytäville "pissiksille" ja teineille asti, jotka ei ole IRC:istä kuullutkaan. Luultavasti 1/3 galleriaa käyttävistä eivät ole KOSKAAN KUULLUT IRC:istä.
Date: Wed, 22 Jun 2005
Subject: Kolumnistasi
Luin kolumnisi "irkkauksesta", josta sain tämän
../opinions/irkkaus.html
linkin OIKEASSA ircissä,
eli InternetRealyChat:issä, joka on chattaus muoto. Et näytä edes
tietävän mitä oikea irccaus on joten ei kannata tehdä siitä kolumnia.
Irkkaus ei ole halveksuttavan Irc-Gallerian käyttöä, vaan chattaamista
eri servereissä erilaisilla "clienteillä". Turhaan tätä sinulle
kuitenkaan selitän, et tajua mitään kuitenkaan.
Muista kuitenkin, että kannattaa ottaa vähän pohjatietoja asiasta, josta
et tiedä mitään, ja aiot silti tehdä kolumnin!
PS. Irc-Galleriassa muiden idioottimaisten kuvien kommentointi ei ole irccausta, se lukee irc-gallerian etusivulla, jos viitsii vähän lukea. Huomaa että olet aloittelija, herra Niilo Paasivirta.
Date: Fri, 26 Aug 2005
Subject: Olet IHAN ulalla
Ensinnäkin, kun olin nähnyt artikkelisi anime-sarjoista, nauroin itseni aivan kippuraan kun huomasin mikä ääliö olet.
Anime on luokiteltu eri aspekteihin kuten IKÄRAJOIHIN, se ei ole kaikenikäsille vaikka se on piirretty, IDIOOTTI. Eivät lapset Japanissakaan katso mitään lonkeropornoa! Sitä kutsutaan "hentaiksi" ja se on VAIN aikuisille. Se ei ole mitään verrattuna siihen mitä täällä länsimaissa löytyy TV:stä.
Mainintasi kimonosta on myös väärä, sillä se on juhla-asu, ja sitä eivät käytä ilotytöt, vaan geishat, ja geisha EI OLE MIKÄÄN ILOTYTTÖ! Geisha on nainen joka on seuralaisena, SOSIAALISENA seurana mukana maksusta. Saamarin pässinpää! (huomautan että fyysinen kontakti geishan kanssa on laitonta Japanissa)
Ja kun ylistit sarjaa Neon Genesis Evangelion "uskovaisille", olin vain kauhistunut, sillä se on yksi väkivaltaisimmista sarjoista, ja kristinuskolla ei ole MITÄÄN tekemistä siihen, paitsi nimien kanssa.
Olen huomannut myös että olet erittäin pelottava ja syrjivä ihminen, koska mielestäsi kristinusko on se "ainoa oikea". Häpeäisit itseäsi... se että kutsut buddhalaisuutta, eli uskontoa joka ei usko pahaan, PAKANAUSKONNOKSI, on selvä merkki siitä että itse olet Saatana.
Sanoit yhdessä vaiheessa: "Tässä "Henkien kätkemä" -elokuvassakin
pääosassa on alaikäinen tyttö, kuten lähes kaikissa anime-elokuvissa
näyttää olevan. Tietääkseni Suomen laki kuitenkin kieltää lapsipornon
levittämisen, ja siitä on säädetty ankara rangaistus!"
Sanon vaan että
et ole edes katsonut koko elokuvaa! ei siinä ole MITÄÄN lapsipornoa,
senkin idiootti! Disneyn elokuvissakin löytyy päähenkilönä silloin ja
tällöin tyttö tai poika, alaikäinen kuitenkin. Sama asia tässäkin
elokuvassa.
Viimeisenä pidän tämän asian joka eniten ärsytti: että Henkien Kätkemä olisi ärsyttänyt sinua japaninkielisyytensä takia ja että Disneyn olisi pitänyt dubata se. Huomautan, että se EI ole Disneyn tekemä, ja lisäksi sen tekijä toimi esimerkkinä Walt Disneylle. Toisin sanoen Disney ei tehny mitään Henkien Kätkemää, vaan se teki Disneyn!
Käsityksesi NETTISELAILUN jälkeen että anime on vain piruja, väkivaltaa, ja raiskausta osui siihen että olet vain nähnyt aikuisten katsomaa esimerkkiä.
Haluan huomauttaa tämän: Animessa löytyy monta monta sarjaa joissa on kyse vain romantiikasta, tai huumorista, EIKÄ vain väkivallasta. Anime on aivan samaa tyyppiä kuin muutkin TV-sarjat ja elokuvat, mutta piirrettynä. Jos Haluat protestoida jotakin vastaan, niin koita edes tarkistaa tietosi.
Olen aina uskonut että ÄÄRIuskonnolliset joutuvat helvettiin. Sinä ainakin olet esimerkki siitä.
Date: Tue, 6 Sep 2005
Subject: Irkkaus
Tosta sun artikkelista ihan vaan sen verran että jos vaikka ottaisit asioista vähän ensin selvää ennen kun kirjotat tollasta :D:D sulla ei nähtävästikkään oo mitään havaintoa mitä IRC:aus on.. "Keskusteluun tarvitaan tietokoneen ja internetyhteyden lisäksi tekstipohjainen IRC-ohjelma." tuo kohta ei suinkaan ole mikään virhe vaan täysin totta.. Jos tämä avautuminen vähän valistaisi sua ja miettisit ens kerralla vähän ennen kun kirjotat kaiken maailman soopaa..
Date: Tue, 11 Oct 2005
Subject: Kommentoin mielipidettänne animesta. Toivottavasti jaksatte lukea.
Olen lapsi, nuori tyttö. Vasta ala-aste ikäinen. Uskon kuitenkin, että kommenttini voisi avartaa mielipidettänne. En tiedä kiinnostaako se teitä, mutta olisin erittäin onnellinen että lukisitte tämän.
Disney-yhtiöiden uutta lastenelokuvaa "Henkien kätkemä" on mainostettu viime aikoina ahkerasti kaikissa meedioissa. Perehdyin elokuvaan huolellisesti SubTV:n elokuva-arvostelun avulla, ja ensimmäiseksi ihmettelin, miksi ko. piirretty eli lastenelokuva oli dubattu - kaikista mahdollisista kielistä - japaniksi!
-Henkien kätkemä ei ole Disneyn. Se on japanilaisen ohjaajan ohjaama elokuva. Sitä ei ole dubattu, vaan sen on alkuperäisellä kielellään.
Onko Disney-yhtiöissä menty täysin sekaisin? Luulin, että kaikki Disneyn lastenelokuvat dubataan Suomessa nimenomaan suomeksi, ja vieläpä Disney-yhtiöiden tiukassa valvonnassa. Miten Disney kuvittelee, että 7-vuotiaat lapset osaisivat lukea tekstityksiä?
-Se ei ole Disneyn, vieläkään. Ovatko mielestäsi kaikki lapsille suunnatut elokuvat Disneyn?
Nythän on kuitenkin niin, että tämä elokuva onkin ilmeisesti jotain sukua japanilaiselle ns. anime-elokuvalle. Tutustuin anime-maailmaan tarkasti erinäisten internetin sivujen avulla, ja tulin siihen johtopäätökseen, että anime tarkoittaa elokuvaa, jossa on väkivaltaa, paholaisia, ja alaikäisiä merimiespukuisia koulutyttöjä, joita lonkerohirviöt raiskaavat graafisen tarkasti kuvatuissa kohtauksissa!
-Huomautan virheestä. Anime-elokuva ei ole mitenkään niinsanottu nimike tämäntyyliselle elokuvalla, vaan se on erillinen tyylilaji, ns. lyhenteen voit huoletta jättää pois. Olet siis katsonut yhden elokuvan tätä genreä? Kehottaisin miettimään hieman ennen kuin alat yleistämään, sillä minusta monet animet, kuten Pokemon, eivät todellakaan sisällä koulutyttöjä, paholaisia (paitsi rosvoja, mutta ne nyt eivät paholaisia ole), raiskaavia lonkerohirviöitä..
Tässä "Henkien kätkemä" -elokuvassakin pääosassa on alaikäinen tyttö, kuten lähes kaikissa anime-elokuvissa näyttää olevan. Tietääkseni Suomen laki kuitenkin kieltää lapsipornon levittämisen, ja siitä on säädetty ankara rangaistus!
-No onko Pikku Kakkonen lapsipornoa? Tuolla sinun tavallasi ajateltuna se katsos olisi.
Vanhemmat: nyt on aika valpastua entistäkin valppaammaksi. Haluatteko te, että lapsenne katsovat piruja repimässä ihmisiä kappaleiksi veren ja suolenpätkien roiskuessa? Haluatteko lastenne näkevän, kun ammukset lävistävät ihmisiä veren tulvahtaessa revityistä ruumiista? Haluatteko lastenne näkevän, kun ihmisiä silvotaan teräaseilla? Tai kun saatanalliset lonkerohirviöt raiskaavat pikkutyttöä kaikkiin ruumiinaukkoihin? Silloin haluatte lastenne katsovan ns. anime-piirrettyjä.
-Anteeksi, ettette vain olisi erehtyneet elokuva-genrestä, ettehän? Anime ei ole tuollaista.
Mahdollisesti japanin ahdistuneessa ja epäkristillisessä kulttuurissa äärimmäisen julma väkivalta tarjoaa lapsille jonkinlaisen purkautumistien. Länsimaissa on kuitenkin osoitettu, että elokuva- ja tv-väkivalta ovat syynä väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja huumeiden käyttöön.
-Jokaista genreä on varmasti myös väkivaltaisia, huonoja esimerkkejä. Anime ei ole ainoa näistä.
Oikeana kristittynä en myöskään voi suvaita ns. anime-elokuvien sisältämää väärien uskontojen ihannointia. Emmehän peruskoulussakaan opeta lapsille esimerkiksi buddhalaisuutta, vaan kristinuskoa. Tässä mielessä anime-elokuvat ovat erityisen turmiollisia, koska ne antavat myönteisen kuvan pakanauskonnoista.
-Olen peruskoulussa. Olen kristitty, ja uskon vahvasti jumalan ja raamatun oppeihin. Pidän kuitenkin buddhalaisuudesta, joka on ehkä enemmänkin elämäntapa noudattaa lähes samoja asioita kuin kymmenen käskyä. Siinä kun ei ole pakanajumalia, ja se hyväksyy myös muut uskonnot. Toisekseen meille (Ala-aste, 6. luokka) opetetaan budhalaisuudesta, hindulaisuudesta, taolaisuudesta, kungfutselaisuudesta, juutalaisuudesta, ortodoksisuudesta, muslimeista, katolilaisuudesta ja protestanttisista uskonnoita, mukaanlukien kristinusko.
Kaikki anime on kiireellisessä järjestyksessä kiellettävä. Onneksi isänmaamme EU toimiikin jo ahkerasti animen saastan kitkemiseksi pois. Elokuvien, kirjojen ja sarjakuvien tuonti EU:n ulkopuolelta ollaan kieltämässä. Tämä on myönteistä kehitystä, sillä suurin osa saastasta ja vääristä uskonnoista kuitenkin sijaitsee EU:n ulkopuolella.
-Olen vahvasti erimieltä.
8.7.2004: LISÄYS! Huomasin hirvittäväksi kauhukseni, että tämä väkivaltainen, okkultismia ja pakanallisuutta sisältävä harrastus on varta vasten otettu Jyväskylässä järjestettävän omituisen Finncon-nimisen konferenssin aiheeksi. Finnconin web-sivuilta käy heti ilmi, että myös larp eli roolipelaaminen kuuluu näköjään tiiviisti animeharrastuksen piiriin.
-Ja?
Jokainen valveutunut kristittyhän muistaa, että larp pohjautuu USA:ssa kehitettyyn Dungeons & Dragons -peliin, jonka okkultistit ovat ottaneet idolikseen. USA:ssa on tehty lukemattomia itsemurhia ja rituaalimurhia tämän pelin yhteydessä, ja suuri määrä nuoria on eksynyt pysyvästi addiktoivaan fantasiamaailmaan. Tässä mielessä tämä kehitys on erittäin huolestuttavaa. Eikö evankelis-luterilainen kirkkomme aio puuttua asiaan millään tavalla? Jääkö nuorista ja lapsista huolehtiminen aina meidän tosiuskovaisten harteille?
-Ja entäs sitten?
Mutta ei tässä vielä kaikki; nyt animeharrastajat ovat täysin uutena asiana keksineet alkaa pukeutumaan animehahmojen vaatteisiin, joiden siveettömyys ylittää kaikkien sääntöjen rajat! Tätä larppauksen muotoa animeharrastajat nimittävät termillä "cosplay". Ei voi olla tervettä, että alaikäiset tytöt pukeutuvat minihameisiin ja muihin paljastaviin, seksikkäisiin asuihin, ja esiintyvät niissä kaiken lisäksi täysin apposen avoimesti julkisuudessa! Konferenssissa jopa järjestetään "kilpailu", jossa tytöt esittelevät auliisti sulojaan.
-VÄÄRIN! Cosplayaan itsekin, ja kerron sinulle mitä se on. Se on normaalien japanilaisten koulutyttöjen pukuja, viktoriaanisen nukketyylin ja japanilaisten artistien pukeutumisen yhdistelyä. Se ei ole puolialasti kekkaloimista.
Erityisen turmiollisena siveellisen moraaliteetin selkärangalle on mainittava ns. kimono, tuo ohut, läpinäkyvä, vartaloon liimautuva asuste, jonka kaikki heti tunnistavat japanilaisen ilotytön tunnusmerkiksi. Vanhemmat: haluatteko tyttärenne esiintyvän julkisesti prostituoituna? Haluatteko?
-Se ei ole ohut, eikä läpinäkyvä. eikä tosiaankaan vartaloon liimautuva! (Paitsi jos se on pyjama, ja oletko itsekin muka alusasullasi kylillä?) Oikea kimono on tavallista, suhteellisen paksua kangasta. Se on myöskin aika väljä, riippuen mallista.
Mutta ei tässäkään vielä kaikki! Kun siveetön, loukkaavaa veikisteleväisyyttä nuorissa naisissa kehjeyttävä kilpailu on ohi, on tytöille järjestetty vielä pöyristyttävä tapahtuma yökerhossa. Jo tapahtuman nimi, "Heaven and Hell-naamiaisbileet" on Jumalan pilkkaa. Tapahtuman järjestävät Jyväskylän Seta (homoseksualistien yhdistys) sekä tämmöinen organisaatio: "Bizarre Club", joka on "Jyväskylästä käsin toimiva Suomen suurin fetish- ja s/m -harrastajien yhdistys!" Vanhemmat: ajatelkaa, mihin nuoret tyttönne ovat joutumassa! Heti paljastelutilaisuudesta anime-seksin huumaamat tytöt viedään suoraan homoseksualistien ja sado-masokismi-harrastajien yksityisiin juhliin!
-En oikein ymmärtänyt. Tässähän ei ole mitään pointtia.
Koko tapahtuma on mitä ilmeisemmin järjestetty viettelemään nuoret, puhtaat naiset alaspäin helvettiin vievälle rasvatulle tangolle. Edessä ovat pöyristyttävät lihan juhlat, todelliset orgiat, jossa nuorta lihaa esitellään kaikilla mahdollisilla tavoilla, itse paholaisen nauraessa röhönaurua, kun tyttöset ohjataan hyvin suunniteltua tietä alas synnin ja irstailujen kuumiin pyörteisiin. Vanhemmat: jos annatte animelle pikkusormen, se vie koko käden!
-Anime on elokuvaa. Tuo ei ole elokuvaa, vai onko muka?
Lisäys 10.1.2005: Vaikka animen turmiolliset syöverit houkuttelevat kurimukseensa nuorisomme, onneksi tästäkin saastasta voimme kuitenkin seuloa laadukasta aikuisviihdettä. TV-kanava SubTV on nimittäin alkanut esittämään "Neon Genesis Evangelion" -sarjaa, joka kuvaa nuorten, uljaijaiden soturien tervehenkistä kamppailua demoneja vastaan. Rohkeat sankarit käyvät puolustamaan Tokiota suuria taistelukoneita käyttäen.
-Se on huono sarja, anteeksi nyt vain.
Tällainen puhdasmielinen aikuisille suunnattu sarja, joka tarjoaa etenkin meille panssareiden kanssa sinuiksi tulleille reservinupseereille näyttäviä taistelukohtauksia, on harvinainen poikkeus tavanomaisesta anime-pornosaastasta. Lisäksi "Neon Genesis Evangelion" -sarja sisältää ilmeisesti paljon kristinuskoa pohdiskelevia aspekteja, joten sitä voi suositella uskovaisille. Lapsilta kiellettynä tämä, kuten kaikki muutkin animesarjat ja -elokuvat, on silti ehdottoman järkähtämättä pidettävä.
-Olen vahvasti sitä mieltä että olette saaneet hieman väärän käsityksen. Anteeksi.
Date: Mon, 17 Oct 2005
Subject: elämäpeli
toi oli perseestä koko peli!joka kysymykseen pitää vastata mahdollisimman uskovaisesti:esim. valitse:maija menee papin luo vai menee kahville kaverilleen.jos valitset ton tokan tulee:maijan kaveri olikin saatanan palvoja joka oli myrkyttänyt kahvin ja maija kuolee tuskallisesti ja palaa helvetissä.huomaa kyllä että on joku kiihkouskovaisten peli! hyh mitä paskaa tekin lässytätte jos ryhtyy urheilemaan on syntinen ja palaa helvetissä....
Date: Sun, 23 Oct 2005 00:47:28 +0300 (EEST)
From: hilarius_hiiri@netti.fi
Subject: Haista paska.
X-Mailer: Saunalahti webmail - http://saunalahti.fi
X-Originating-IP: 81.175.193.231
Olisiko jo aika vetää käteen? Lesbot ja missit ovat ok, myös silikonit. Sen sijaan homot tyrmätään, samoin normaalit suomalaiset kirjat, jotka leimataan turhaan okkultismi kirjoihin. Olisikohan tuollaisen vanhan hölmön jo aika lukea itse kirjat, ennen kuin leimaa ne noin vahvasti? Arvaa naurettiinko kun luettiin sivujasi, pidä varasi, savolaisethan tarkkailevat sinua koko ajan!
Ps. Vedä käteen.
Terveisin Hilarius hiiri ja turmeltunut Kettutyttö
pps. Hauskaa on nytkin täällä orgioissa.
JA KALJA MAISTUU!
__
Saunalahti Xtra - Uusi GSM-vuokrapuhelin ja edistykselliset Xtra-palvelut käyttöösi alk. 4,95 e/kk! http://saunalahti.fi/xtra/
Date: Fri, 28 Oct 2005
Subject: Hyvä Niilo Paasivirta...
Hei.
Olen juuri tutustunut ilmeisesti teidän kotisivuihinne ja haluaisin tietää, että kirjoitatteko hyvä mies niitä mielipiteitänne tosissanne? Sillä jos ne ovat teiltä pelkästään vitsiä, niin pahoittelen koko tätä viestiä , mutta jos eivät niin kannattaisikohan ottaa asioista tarkemmin selvää!
Eniten huomiotani herätti 17.12.2002 (päivitetty 1.5.2005) artikkelinne
"Ns. "anime" on turmiollista lapsille!"
Suorastaan järkytyin kuinka väärää tietoa teillä voi olla!
Ensinnäkin aloititte koko homman väärin puhuen Henkien kätkemä -
elokuvasta. Sen ei ole alunperinkään tarkoitettu olla suomeksi dupattu
vaan nimenomaan tarinan alkuperän mukaan japaniksi. Ja sitten aloitte
kertoa "tutkineenne" animea. Mitähän te olette tutkineet! Animea on
ensinnäkin erilaista! Sitä on lapsianimea, jotka sisältävät lapsille
suunnattua sadun taikaa. Sitten on normaalia animea, joka käsittää
jokaisen normaali elokuvissa esiintyvän genren. Voi olla kauhua, scifiä,
komediaa, fantasiaa ja ties mitä nyt elokuvanakin tehdään. Myöh pornoa.
Kommenttinne: "merimiespukuisia koulutyttöjä, joita lonkerohirviöt
raiskaavat graafisen tarkasti kuvatuissa kohtauksissa! " antaa ilmi että
te olette tutustuneet Hentai nimiseen anime lajiin joka on suunnattu
jokseenkin sairaanmielisille ihmisille!
Tuomitsetteko te noin hyvänä kristittynä myös normaalitkin elokuvat? Sillä samaa sisältöä voi löytää erilaisista anime sarjoista ja elokuvista? Siältäväthän nekin asioita, jotka "antavat myönteisen kuvan pakanauskonnoista. " kuten itse sanoitte.
Tässä vaiheessa ja lisää sivustoonne tutustuttuani täytynee sanoa, että en edes usko teidän kirjoittaneenne noita tosissanne. Jos kirjoititte, niin en muuta voi sanoa, kuin että painukaa hoitoon ja pian. Jos taas tämä kaikki on jotain huonon huumorinne luomaa sairasta pilaa, suosittelisin harkitsemaan mitä sinne nettiin sittenkin julkaisette. Teidän sivunne voivat herättää rankkaa paheksuntaa ihmisten kesken, joiden sydäntä lähellä esimerkiksi anime on. Siis miettikää hiukan ennenkuin teette jotakin.
Saatte vapaasti ottaa yhteyttä sähköpostilla ja oikaista väärät käsitykseni mikäli niitä on. Toivon teidän syvästi alkavan miettimään tekemisiänne! Ja etenkin uskossa olevana ihmisenä minua puistattaa miten te käytätte kristityn asemaa noissa teksteissä!
Parahin terveisin: -Mielenterveydestänne hyvin huolestunut..-
PS: Ja noiden sivujenne perusteella- jotkut voivat ottaa sen tosissaan, oli ne kuinka vitsillä kirjoitettua tahansa! Ja sivuiltanne löytyi niin paljon sietämätöntä pa***a että aivan inhottaa!
X-Originating-IP: [84.249.13.74]
X-Originating-Email: [hattrick89@hotmail.com]
X-Sender: hattrick89@hotmail.com
From: "Joku Vaan" <hattrick89@hotmail.com>
To: np@co.jyu.fi
Subject: Syö Paskaa
Date: Sun, 06 Nov 2005 17:53:57 +0200
No sen voit tehdä, jatka vain kirjoittelemista sivuillesi, niin jokin näistä varmasti toteutuu...
_________________________________________________________________
Hotmail vai Hotmail Plus? Tutustu palveluihin.
http://www.imagine-msn.com/hotmail/fi-fi/
[No, katsotaan ensin, mitä palveluntarjoajasi Sonera siellä
Helsingissä tuumaa klo 17:53:57 lähettämästäsi uhkauksesta...]